Gjest Sharazi Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hvor kjøper dere ammeklær? Det er så dyrt... Jeg er ute etter noen topper som passer til sommeren og som er litt løse rundt magen. Jeg har sett det er noe på H&M, men utvalget er minimalt! Det er greit å ha noen enkle klær i amme i når man får besøk.. Jeg gruer meg egentlig litt til dette!
ma:) Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Syns også det er veldig dyrt, og ikke sett noe jeg kunne tenke meg enda. Drøyer derfor innkjøp av ammeklær og ser hva jeg føler jeg har behov for etter fødsel når jeg begynner å amme.
Gjøkeredet③ Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jeg kjøpte en to pakning ammesingletter på H&M forrge gang, men brukte de bare på sykehuset, også brukte jeg de vel aldri igjen. Syntes sømmene var stive og klødde og gnagde. Ellers hadde jeg ingen ammetopper/klær i det hele tatt. Hadde heller alltid en singlett eller lignende underst som var vid rundt halsen, for da kunne jeg bare dra opp genseren og ned singletten, og amme i vei. Evt to singletter oppå hverandre. Er jo ikke så gøy å blotte magen liksom. Cardigans funker jo også veldig greit for å skjule litt hva som foregår under der:o)
SpongeBob Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Samme her, lang singlet som skjulte magen innerst og en cardigan eller annen topp over. Og sjal, men det var om vinteren - sommerbarn blir vel litt annerledes;-)
SpongeBob Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Og omslagskjoler/jakker med kortere singlet under - det var glimrende for meg siden jeg hadde mye slikt i garderoben fra før:)
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jeg kjøpte noen singleter i litt stretch materiale som jeg har under genseren. (kan kjøpes på bik-bok f.eks)På den måten kan man løfte opp gensere uten å vise magen for så å bare dra ned singleten litt. jeg synes det var en billig og veldig praktisk måte å gjøre det på
mamma og my Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Cardigan-singlet-trikset er veldig greit. Og en blir veldig flink til å lette på genseren, ta ned bh-en og legge barnet til brystet på en kjapp og diskre måte. Jeg syntes også det var veldig greit å kunne trekke meg litt tilbake når jeg skulle amme i begynnelsen når alt er litt plunder...
Lunda med lillegutt Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Jeg har kjøpt en sort og en hvit ammesinglet fra Boob (på Svangerskapet), og visst var de dyre, men til gjengjeld kan de jo brukes på veldig mange måter. Helt alene på varme sommerdager, og med hva som helst av skjorter, cardiganer o.l. over. Så variasjonsmulighetene er mange selv om det bare er to singleter. Skal innrømme at jeg også kjøpte meg en hettegenser og sommertopp fra Boob, var så lekre! Tror det er god kvalitet, og vet jeg vil bruke det mye. "Vanlige" klær koster jo de også ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå