Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 kjennes ut som en nerve eller lignende, som går ifra magen å rett ned i underlivet! dær nede kjennes det mere ut som at noen står å stikker/pilker med en nål..IKKE særlig behagelig med andre ord! dette kommer særlig når jeg skel reise meg opp, eller er ute å går! har hatt det slik noen uker, er nå i uke 35,3 håper på svar:-))
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Det er sikkert babyen som ligger med hodet ned mot livmorhalsen og presser. Det er ganske vanlig, og er vel det som kalles nedpress.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 åh, nå har jeg vært langt borte, har følt " nedpress" å trodde det var noe helt annet:p men det var greit å få vite :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå