Gå til innhold

hva er det som stikker?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kjennes ut som en nerve eller lignende, som går ifra magen å rett ned i underlivet! dær nede kjennes det mere ut som at noen står å stikker/pilker med en nål..IKKE særlig behagelig med andre ord!

 

dette kommer særlig når jeg skel reise meg opp, eller er ute å går!

 

har hatt det slik noen uker, er nå i uke 35,3

 

håper på svar:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sikkert babyen som ligger med hodet ned mot livmorhalsen og presser. Det er ganske vanlig, og er vel det som kalles nedpress.

Skrevet

åh, nå har jeg vært langt borte, har følt " nedpress" å trodde det var noe helt annet:p

 

men det var greit å få vite :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...