Gå til innhold

Alle som har gått på cerazette, se her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg begynte på første brettet fikk jeg en liten blødning etter jeg hadde gått på pillene i en uke, som varte i 4-5 dager. Det samme skjedde når jeg begynte på den andre brettet, kom da også en bløding etter en uke som varte i 6-7 dager. Jeg trodde jo at dette var mensen, men nå har jeg ikke hatt noen blødninger siden slutten av januar.

Er det normalt med slike små blødninger innimellom? Begynner jo å lure på om jeg kan være gravid igjen :s

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rundt 20% av de som bruker cerazette mister mensen fullstendig.

Langt flere blir gående i evigheter med småblødninger i tide og utide.

Skrevet

Jeg blødde nesten konstant i 2.5 mnd med de drittpillene der =P Hadde max 2 dager som var fullstendig blødningsfrie.. Var jo såklart ikke like mye som en mens da...

Så å miste mens pga de høres for godt ut til å være sant spør du meg=P Men så er det jo mange som gjør det da!

Pris deg lykkelig ;)

Skrevet

Første gang jeg brukte de fikk jeg ikke mensen i det hele tatt på 2 år.

Andre gangen jeg brukte de hadde jeg uregelmessige småblødninger hele tiden... Kjipt!! Sluttet derfor på de med engang jeg sluttet å amme andre gangen.

Skrevet

Takk for svar. Babyen er bare 5 mnd så kan jo være at det bare var småblødinger pga pillene og ikke mensen. Mensen kan bare holde seg vekke i ett par år den:) hehe

Skrevet

Jeg var helt uten mens i 6-7 måneder etter at jeg begynte på cerazette. Så fikk jeg plutselig mensen tilbake, og blødde 2-3 uker, så hadde jeg mensen annenhver uke og slik. Veldig ustabilt. Har ikke hørt mye positivt om de pillene.

Skrevet

Jeg har gått på cerazette siden slutten av mai-08....hadde en liten bødning i starten, men har ikke hatt mensen siden det. Helt topp!

Skrevet

jeg hadde 28 dagers syklus på cerazette jeg... funket bra for meg. Men ettersom jeg ikke skal ha flere barn så skal jeg forsøke meg på hormonspiral denne gangen

Skrevet

Eg blødde vel i snitt 11-12 av 30 dagar då eg gjekk på cerazette. Som regel 2-3 dagar i slengen, før nokre dagar fri, av og til annankvar dag i ein periode.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...