Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 hvorfor folk på død og liv skal vite om de er gravide nesten før de er det, da blir jo ventetiden så lang. Tenker da på de som skal teste seg lenge før forventet mens. Er jo bare tull det. Jeg mener at om man ikke får mensen når den er forventet, går 2-3 dager, opptil 1 uke over, så kan man vel teste seg da. Og er man gravid, så blir jo ventetiden nesten 1 måned kortere enn om man tester 8-10 dager før forventet mens.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Er ikke enkelt å vente når man er veldig spent og veldig verpesyk:) Jeg har tatt det med ro og ventet. Men jeg har også kjent det godt på kroppen når jeg har vært gravid. Er ikke alle gangene jeg har trent test for å vite det. For jeg har merket det alle gangene pga spying.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Det er vel ikke alt du skal skjønne heller da. Jeg for min del var interessert i å finne ut så tidlig som mulig om jeg var gravid eller ikke, pga. jeg skulle begynne på hormomer. Om ventetiden da blir "en uke lenger" så får det heller være da. Når man har prøvd i halvannet år og mistet tre ganger på rad så er det vel ett fett om man vet at man er gravid i 36 eller 35 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå