Tante Gustava Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Når man er på jobbintervju, er det greit å spørre hvor mange som har søkt på stillingen, og hvor mange som er kalt inn til intervju? Og har man krav på å få vite det?
svirrehodet Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 vet ikke om du har krav på det, men det er vanlig at de opplyser om det. Ellers er det helt greit å spørre
Piipii Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jeg vet heller ikke om du har krav på det. Men ikke noe problem å spørre om det:)
blåbæret Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg er jobbsøker n,å og jeg har stilt det spørsmålet på de intervjuene jeg har vært på! Jeg syns det er helt naturlig å vite hvor mange man eventuelt konkurere med.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Offentlig søkerliste kan jo ALLE be om. Utvidet søkerliste kan alle søkere be om. Så det betyr at man som søker selvfølgelig får vite hvor mange som har søkt på stillingen. I det minste. Vet ikke om det med antall på intervju da..
lille sprelle Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 I det offentlige har du krav på utvidet søkeliste for å se hvem du konkurrerer med. I det private har du ikke krav på noe som helst! Det er naturlig å gi informasjon om disse tingene vil jeg tro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå