Lene~mor til tre Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Endelig titter solen fram og det ser ut som våren har kommet hit Det er bare meldt fint vær de nærmeste 14 dagene. Optimistisk som jeg er har jeg nå ryddet bort masse vintertøy, å funnet fram vårjakker o.l men fant ut at jeg er nødt til å ta en tur i butikken å handle litt klær og sko, minsten har bare 2 par vanter... vantene forsvinner like fort som sokker her i huset hehe.
blond Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Her har vi en jakke på deling, er da det virkelig er på tide med en tur på butikken! Herlig med bar asfalt og nyinnkjøpte joggesko og lette klær! Hvis det fortsetter å være så fint vær tror jeg løvet på trærne kommer raskt og det virkelig kan kalles vår.
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jaja. må si dere er heldige dere da. Her SNØR det faktisk nå..... men bor man på fjellet er man ikke vant med våren kommer før mai. å kanskje kan det snø på 17.mai også. Men har begynt å planlegge innkjøp til vår/sommer. For her oppe kommer våren fort når den først kommer og da er det greit å ha alt det som trengs da i hus.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 det snør ikke her i dag, men tror det er hakket før. 2 pluss og oveskyet. Men hadde en fantastisk fin dag i går, med sol og 12 grader, den lever jeg lenge på..... )
Nyperose Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Ja, sola skinner og fuglene synger. Snøen er vekk, iallefall så godt som. Deilig. Men nå må en jo tenke på alt som skal gjøres med hus, hage etc... Ja, ja, det er godt å ha noe å henge fingrene i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå