Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Gjør medisinene dere går på at dere enten legger på dere eller tar av dere?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 På tross av medisinene legger jeg stadig litt på meg, og må ha strengt regime på kosthold for ikke å bli fet. Jeg kommer til å øke medisindosen til jeg slutter å legge på meg, og heller får kontroll på vekta og kan gå ned kiloene jeg mistrives så vanvittig med.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Hva er dine erfaringer? Hilsen svar nr to.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Går foreløpig ikke på medisiner. Har bare forhøyet TSH.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå