Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Et utsagn jeg hører ofte i forbindelse med alt som har med samvær å gjøre. Egentlig burde jeg vel servert ungen på et sølfat på døren. Hvorfor skal jeg ta "min del"? Er det ikke det jeg gjør i det daglige? Er ikke samværet far sin del? Eller har jeg misforstått?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Hehe, nå vet ikke jeg i hvilken sammenheng du har fått høre dette, men jeg vil tro du tar din del i og med at du har hovedomsorgen:D er det noen som tror at du skal følge med ungen hjem til far og ta hans del også kanskje?Hehe, spesielt sagt..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Vil ikke hente og levere, vil ikke betale noen utgifter, vil ha samværsfradrag for 4-8 netter (på tross av at hun kun er der en helg i mnd), vil ikke betale mer enn 1 500,- i bidrag, "for du må jo ta din del, du også". Det verste er at det ikke bare er han, han har en samboer også som har et særkullsbarn selv, og man skulle jo tro at her var det en rimelig mengde fornuft å sanke, men hun er faktisk den verste av dem. Jeg undres på om de tror at jeg opphører å eksistere i det de ikke kan se meg lenger? "Ut av øyet, ut av sinn."
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Huff som jeg skulle sagt det selv. JEG ta min del liksom??? hallo hva er det jeg gjør 26 dager i mnd da?? kan ikke far gjøre en innsats 4 dager i mnd. Og da snakker jeg om henting og levering. Gurilaaaaaaaaaaaaaaand
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Når samboern min var i mekling med xen ble det bestemmt at far henter barnet til samvær, og mor henter barnet hjem igjen. Nå er det 8 mil mellom bostedene da, så er ikke bare en liten svipptur.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Ingenting ble bestemt der. Det var mor og far som ble enige om det Ingen på mekling kan bestemme slike ting.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 om det var på mekling, eller hos advokatene vet jeg egentlig ikke, men det ble nå i allefall bestemt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Hvis det har blitt bestemt av noen andre enn foreldrene, så må det ha blitt bestemt av en dommer i en rettsak. Verken meklere eller advokater har den autoriteten.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Det mener jeg også. Det er kun en domstol som kan bestemme dette. Verken meklere eller advokater. Mor og far kom frem til en løsning, det var det som skjedde
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Heh...det der tror jeg er ganske vanlig. Det kan i alle fall virke sånn. Her har jeg en barnefar som alltid vil ha to uker sommerferie i samværsavtalen, men han kan aldri ha samvær lenger enn en uke (det er så lenge moren hans er på besøk). "For du må jo forstå at det er vanskelig for meg å en liten unge alene i en hel uke, kan vi ikke dele det i to." Ikke spør meg hva jeg tenkte på.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Hvorfor får dere barn sammen med menn som tydeligvis ikke vil ha dem? Som man rer, ligger man.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 For et utrolig teit spørsmål. Det viser jo bare hvor lite som snurrer i topplokket ditt.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Typisk svar fra en kvinne som finner seg i alt, kun for å beholde "statusen". Eller en kvinne som har vært heldig med valg av mann. Det finnes faktisk en verden utenfor boblen din, velkommen ut plutselig så sitter du der en dag du også. Ikke alle menn oppfører seg likt år etter år. Noen forandrer seg faktisk Og det til det verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå