Gå til innhold

Spørsmål om H&M..


Anbefalte innlegg

Skrevet

I noen H&M butikker får man slike "plakater" med tall på ettersom hvor mye klær man har med seg inn i prøverommet..

 

Mulig jeg er superdum her, men hva er egentlig poenget med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å forsikre seg om at du ikke stjeler noe.

Skrevet

Hver gang jeg har vært i en butikk med dette opplegget, så har de aldri sjekka hvor mye jeg tar med ut igjen.. Så det kan jo umulig fungere til sin hensikt..

Skrevet

Det er for å ha kontroll på hvor mye klær man tar med seg ut av prøverommet igjen.

Om man har stjålet noe....

 

Ha en fortsatt din dag =)

Skrevet

For at de skal se at du har med deg samme antall klær ut fra prøverommet som du hadde med inn. Så de ser at du ikke har lurt unna noen plagg i veska eller en pose.

Skrevet

De som står og serpå plagg ut og inn av prøverommet over tid lærer seg til og se anntall plagg uten og fysisk telle over dem. Det er jo maks 5 plagg om gangen, så relativt lett og se:)

Skrevet

Jeg skjønner heller ikke poenger, synes titt og ofte at jeg leverer tilbake denne lappen til jenter som overhodet ikke ser hvor mye jeg har med ut igjen fordi de er opptatt med andre ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...