Panterjenta85 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Snupp på 7,5 måneder er nå 70 cm lang og med dunposen begynner bagen å bli knapp. Men nå er jeg usikker på om jeg enten skal bytte til sportsdelen og beholde dunpose eller ta ut dunpose og bruke bagdelen litt lenger med dyne i. For fire ukers tid siden brukte vi bagdelen som reiseseng inne og da hadde hun problemer med å sovne. Dunka bare hodet øverst i bagen og krafsa i kalesjen. Noen som har en formening om hva som er best? Om jeg tar ut dunposen av bagdelen blir det jo bare i en overgangsfase. Hun vil jo uansett snart være for lang for den...
FanteGuri Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Vi gikk over til sportsdelen da jenta vår var ca. 7 mnd. Ville brukt dunposen i sportsdelen ei stund, om du velger å bytte, og heller kledd på barnet litt mindre når det skal ligge i posen. Vårlufta kan være skummel :-)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Vi bytta til sportsdelen da jenta var mellom 5 og 6 måneder vi.. 7,5 måneder er jo ikke for tidlig om det ikke er plass mer. Jeg ville bytta til sportsdelen. Jenta mi liker hvertdall å sitte av og til nå, det er noe med å kunne se litt mer når de er nysgjerrige. Hun er 8 måneder nå.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Bytt til sportsdelen. Om ungen ligger i bag eller sportsdel går for det samme så lenge de ligger flatt ;-) Mine har droppet bagen ved hhv 5 og 6 mnd. Ikke noe problem. De ligger så lunt og godt i dunpose (og med kalesje og ev. fotpose på vogna) at de ikke merker noen forskjell uansett.
Panterjenta85 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2010 hmm... kanskje jeg skal bytte før sovetida nå da... Hun blir liksom plutselig så stor når man bytter den... Ikke baby lengre..
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Vi har aldri hatt bag, bare brukt sportsvogna hele tiden. Bruker mykbag i.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Hehe, jeg trodde først du snakket om rumpa di (bakdelen)
Panterjenta85 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2010 hehe... det tror jeg ikke jeg syns hadde gjort noe særlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå