Gå til innhold

Fettsuging av mage.... Priser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig hatt lyst å fettsuge magen, men lurer på om man må betale like mye for dette som f.eks. full bukplastikk? Har jo ikke noe spes ekstra hud og det som ev. ville blitt litt slappere etter en fettsuging vil jo forhåpentligvis stramme seg inn igjen, da jeg ikke kan tro at det blir så mye (håper jeg).

Noen som vet hvor de er flinke på dette og priser? Kanskje en liten bursdagsgave til meg selv til neste år da jeg fyller et rundt tall!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bukplastikk og full bukplastikk har nok 2 priser altså.. fukplastikk, da fettsuger de bare nederste delen av magen og strammer den, men full bukplastikk da tar de hele magen og sidene dine :) husker ikke prisene desverre.. men var vel rundt 10 000 i forskjell :)

Skrevet

Ok... Dyrt er det vel uansett :) Tusen takk for svar.

Trener regelmessig, men den siste fettkulen/-valken vil liksom ikke bort!!

Skrevet

De fleste legene tar ikke fettsuging av magen, de anbefaler heller bukplastikk pga det ofte ikke blir fint når man bare fettsuger magen, men hør med en lege som utførere slike inngrep

Skrevet

Ok. Det er som sagt ikke mye det er snakk om. Men jeg vil jo gjerne unngå det laaaange arret, selv om det ikke synes så godt med en grei bikinitruse.

Har sett på program fra USA at de kun har fettsugt mager, men disse har jo egentlig var veldig tynne fra før, men sikkert følt at det var noen gram ekstra på magen.......! Jeg får et godt tak, men alikevel er det ikke såååå mye.

Nei, får trene litt til, spise litt mer kaninfor og se det litt ann :)

Takk for svar!

Skrevet

Er jo mange klinikker i Norge, og alle har hjemmesider med prislister - og man får info tilsendt eller noen til å ringe tilbake bare ved å legge igjen mail og tlf nr. så det er jo bare å sjekke på nett istedet for å sjekke med folk her :-) Er nok kun en PK som kan si hva som er best for deg, og hva som vil fungere :-)

Stokkan

Coloseum

Nobel

osv osv :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...