Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Trenger å få litt kjeft her inne nå tenker jeg, Jeg har alltid vært imot utroskap osv, men min situasjon gjelder to menn... Jeg traff en mann som jeg fikk utrolig bra kjemi med før jul, vi har ikke truffet hverande ofte pga avstanden men vi deler fantasier , ville fantasier og har planlagt lenge å treffe for å ha det gøyt ( har bare truffet for kaffe/middager osv... ikke sex enda) , vi har sendt meldinger/mail hver dag for å ja, og vi har blitt enig om at det ikke kommer til å bli noe forhold, pga avstanden, hans jobb ( er velkjent også) og jeg ser han bare som rååålekker ikke noe annet, eldre, sexy og veldig bad boy ... Men så.. Har jeg gått ut på date med en fyr mens jeg har holdt på å kontakte han andre... Det går bra, vi har blitt sammen nå, er veldig forelsket i ham og han har alt lagt planer for oss osv.. Han er drømmemannen, men jeg er ikke like seksuelt tiltrukket av ham...:/ Fortalte han andre at jeg har innledet forhold til denne mannen, men han vil møte meg når som helst, og sie han klarer ikke å slutte å tenke på meg osv... Jeg klarer heller ikke.. Men det er jo klart det kommer aldri til å bli noe mer enn seksuelt mellom oss.. Og denne mannen i mitt liv nå, er jo så fantastisk... Hvorfor forsetter jeg å tenke på han jeg ikke bør være med.... :-(
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Så dårlig samvittighet.......... Blir lei meg for jeg vil kun være med denne mannen jeg er med nå, og kunne ha det fint seksuelt med ham, det er bare ikke "spennende" nok....
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Du sier du er veldig forelsket i han du er sammen med, men ikke seksuelt tiltrukket av han, hvordan er det mulig? Høres ut som han egentlig er drømmemannen, bare at gnisten ikke er der. Hvorfor tar du ikke bare et valg? Begge deler er jo ferske forhold.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg tror han andre fyren bare "utnytter" deg (selv om dere ikke har hatt sex enda). Han liker sikkert å ha deg litt på gress og om hans følelser seksuelt osv. er like sterke som dine tror jeg nesten ikke på. Han har sikkert flere flørtejenter han har kontakt med. Enda han nå vet at du har innledet et forhold til en annen, er han "villig" til å ødelegge dette og ikke minst komme i buksene dine.....! Hold deg for god til dette. Ikke la et "fantasi/avstandsforhold" ødelegge for det forholdet du nå er i. Det er du som taper her uansett.......! Bruk hode i stedet for "musa"
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 takk 10:37.. Tror du har helt rett.... Han sier hvorfor ikke vi lever bare engang osv:P Jeg må bare kutte ham ut med engang!!!! Og tenke på hvor heldig jeg er..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Du bør vel ikke være med noen av dem. Skal du lure "drømmemannen" i all evighet? Eier du ikke samvittighet? Du må avslutte kontakten med en av dem, sånn som du holder på nå fortjener du helst å miste dem bege to. Trenger du å få kjeft? Er du så svak at du ikke klarer å tenke selv?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Jeg vet om en som ikke er så heldig: den stakkars drømmemannen din som blir lurt av deg! Du må fortelle hva du har gjort, eller synes du det er en god idé å starte et langvarig forhold basert på løgn og utroskap? Det ER utroskap selv om dere ikke har hatt sex...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Jeg synes ikke jeg er svak, og derfor jeg be om å få kjeft her inne;) Jeg har ikke gjort noe galt , og tenker ikke å gjøre det heller, kommer ikke til å møte noen bak ryggene og ha sex med en annen, jeg har respekt for denne mannen jeg er med nå og jeg vil være med ham, men kanskje jeg kan prøve å piffe opp sexlivet? tør ikke å spørre ham om ting osv, ha jo fantasier..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Du har ikke gjort noe galt? Du er sammen med en mann som planlegger fremtiden sammen med deg og deler ville fantasier med en annen mann? Hvis du synes det er helt greit, har nok vi to veldig forskjellig syn på moral.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Har ikke gjort det, jeg kuttet ut kontakt med ham da jeg ble sammen med denne mannen, men han jeg hadde fantasier med hadde jeg kontakt med en periode fram til jeg begynnte å date han andre, sa klart ifra at jeg ikke ønsker å drive på med dette.. Og jeg er veldig forelsket... Men det som plager meg er at jeg fantaserer om han enda, og det vi har snakket om osv.. Så tok han kontakt stadig og sier han tenker på meg, helt sånn uten at jeg svarer osv.. Fortalte igår at jeg tenker litt på ham enda men jeg kan ikke gjøre det pga er ikke riktig.. Så litt moraler har jeg...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Ok, skal jeg være ærlig med drømmemannen min, fortelle ham alt jeg har gjort? Jeg vil bare gjøre det rette...
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #12 Skrevet 9. april 2010 Det kom ikke akkurat frem i hovedinnlegget at du hadde kontakt med disse mennene etter hverandre og ikke samtidig... Hva er det du lurer på? Du må jo velge og det kan ingen andre hjelpe deg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå