Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Babyen vår gulper veldig mye, og det har jeg skøjnt kan være vanlig. Men noen ganger går det flere timer fra han har spist til han gulper. Jeg trodde det var overskuddsmelk som kom opp igjen, eller at lukkemusklen er litt slapp? Hvordan kan det da holde seg der nede i flere timer før det kommer opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Samme her også. Vet ikke hvorfor det kommer flere timer etterpå, men det virker som det er en sammenheng mellom at han bæsjer sjeldent og gulper mye, akkurat som det er fullt.. Gleder meg til gulpe-perioden er over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå