MiniMeAndMe+spire Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 ..Når og hvordan fant dere det ut? hadde dere mistanke da eller ble det SURPRISE SURPRISE??? Skjønner ikke, men har en følelse som jeg ikke blir kvitt... Er sikkert ikke noe men morsomt å høre med andre!!
lilleღpersille Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Hadde vel noen forvarsler om at det kanskje kunne være to, men bortforklarte alle symptomer:) Vokste veldig fort i starten, livmora krøyp oppover nesten fra dag til dag. Ble bekrefta på ordinær ultralyd i uke 19. Ble jo overraska da, siden jeg nekta å tro på symptomene jeg hadde:) Lykke til!
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Venter ikke tvillinger nå, men fikk tvillinger sist Magen vokste veldig raskt, så jeg var på ultralyd i uke 9 for å sjekke. Da så de bare ett foster, så vi og legen ble enige om at det kun var fordi livmoren vokste fort etter forrige svangerskap! Så det var et utrolig sjokk å se to stk på ordinær ultralyd, hadde jo helt avskrevet tanken på tvillinger, i og med at vi hadde vært å sjekket!! Var visst ikke ofte slikt skjedde, men de hadde vært med på det før, og trodde det var fordi de to fostrenen lå helt paralellt, slik at de hadde vanskeligheter for å avklare hvilket foster som var tvilling 1 og hvilken som var tvilling 2. Det ble første helt sikkert i uke 36 da de sank lenger ned mot bekkenet og gutten snek seg noen cm lenger ned enn søsteren. Lykke til!!
Lady lovely locks Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg titta bare innom, jeg til høre egentlig på dib. Jeg er tvilling mamma. Mine tvillinger er 8 mnd. Jeg ble bare mer og mer sikker på at det var 2 når jeg gikk gravid. Var litt redd for å si, redd for å fremstå hysterisk eller dum. Tilslutt når folk spurte om jeg hadde en følese av hvilket kjønn det var sa jeg: at det hviste jeg ikke, jeg bare følte det var 2. Når jeg la meg på ul bordet i uke 18 sa vi til hun som utførte undersøkelsen at vi trodde det var to. Hun lo litt, men det stemte. Det er herlig å være mor til tvillinger. I dag hadde de hemelig møte under bordet.... hihi... De har så mye glede av hverandre. )
Lady lovely locks Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Det er tvilling forum både på bim og dib om du ønsker å se litt erfaringer fra tvillingmødre/tvillinggravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå