*Stinemor* Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg er i uke 35, og har per dags dato *bank i bordet* ikke opplevd kynnere.. trudde jeg. Jordmora sa d var helt normalt å ikke merke de, bortsett fra at magen ble litt stram. Noen andre...? :-)
T#3 Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 jeg merker mine veldig godt, men det er sikkert veldig individuelt? "Alt er normalt", er det ikke det vi sier:)
ma:) Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jeg regner med at det er kynnere når magen strammer seg, men egentlig ikke helt klart å skjønne hva disse kynnerne er. Ikke vondt i det hele tatt, og før jeg ble gravid selv hadde jeg bare hørt på ei venninne som klaget når kynnerne kom. Kan jo ikke si det er noe problem. Har lest meg til at kynnere ikke skal være vonde, så da er det vel det jeg har hatt de siste ukene. Er nå i uke 31.
Gjøkeredet③ Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg har det på samme måte. Kan jo se at magen strammer seg, men kjenner ingenting i det hele tatt. Er i uke 38 nå. Hadde ingen følbare kynnere forrige svangerskap heller. Må innrømme at jeg syntes det er ganske behagelig..)
Symbio Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Samme her, kjenner null kynnere her, er 40+4 nå Satser på at riene ikke oppleves som så "ille" heller da! Hehe, jada det er lov å håpe, å leve i sin egen boble! Men bobla min! MIN! hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå