Gå til innhold

Sønnen min kan ikke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...stå på bena sine. Han er helt som en potetsekk når jeg prøver å få han til å stå oppreist.

På helsestasjonen mente de at man bør kunne stå oppreist ved 6 mnd alder, min sønn er nå 8 mnd.

Hva skal jeg gjøre? Bør jeg være bekymret?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sparker han ikke fra om du løfter han opp så beina står på bakken?

Skrevet

Nei. han bare henger. :( Helt slapp i bena.

Av og til setter han ned bena men han bærer ikke tygden sin, ha "tuter" skikkelig med rompa.

Skrevet

Har han alltid vært slapp i beina? Eller har han sparket fra når han var mindre. Det er ikke alle som klarer å bære vekten sin når de 8 mnd, noen bruker lengre tid på å klare det.

Noen er bare mer "potetsekk" enn andre, men de lærer å gå til slutt alle sammen:)

Men, dersom du føler at ting ikke er som det skal, så kan du be om at en lege sjekker han.

Skrevet

Han er en litt bedagelig type... En liten tenker som liker å sitte i vippestolen å se ut av vindu. Han er sen på de fleste områder i forhold til motorikken. Ikke lik tv. søstern i det helatatt hun ligger mye lenger frem i den motoriske utviklingen.

Skrevet

Jeg VET ikke asså, men min tanke er at det er vel ikke kritisk riktig enda, men tror jeg hadde fått lege eller aller helst en fysioterapeut til å titte på han om det ikke skjer noe innen en mnd el to.

Litt deilig med en bedagelig baby som ikke har hastverk med å bli fort stor også da :) Kos deg med kosegutten din :)

Skrevet

min er 9 mnd, ikke lenge siden han ble interessert i å stå. før var han akkurat som din =)

Skrevet

Min onkel sto ikke på bena når han ble holdt før han var 9 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...