Gå til innhold

venner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så utrolig få virkelig gode venninner. Mistet noen da jeg flyttet fra hjembyen. Nå er jeg mye opptatt av familien, husarbeid og atter husarbeid..og føler jeg nesten ikke har tid til venner. Flere som har det slik? Men, jeg kunne virkelig tenkt meg et par skikkelig gode venniner:-(jeg sosial og har masser av humor , er ikke flink til å prioritere meg selv sosialt sett kjenner jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du i verden da? :)

Alle mister nok noen når man får barn, så møter man nye venner med barn :) Skjedd hos meg og :)

Skrevet

jeg har det også slik. Nå er jeg på et helt annet sted i livet enn det de er. De har ikke barn og en del av dem er helt nye i forholdet. Når man er 30 så er det ikke så lett å bare skaffe seg nye venner.

Men jeg kunne helt sikkert vært flinkere til å bli med ut, men saken er det at jeg har ikke behov for å dra ut på byen og feste natten lang. Da vil jeg heller være hjemme. Savner noen å dra på kafè og bare sitte å skravle om alt mulig.

Skrevet

Det er nok en av de tingene man må regne med at skjer hvis man velger å flytte. Det å få gode, trygge venner tar tid. Du kan nok få venner det er hyggelig å være sammen med, men virkelig nære venneskap der du vet de vil være der uansett hva som skjer, tar mang år å bygge opp. 8-15 år er vel vanlig å regne før man kommer til det stadiet. Det er derfor viktig å ikke ha for store forventninger til de nye vennene. Veldig mange forventer å finne nye "bestevenner" raskt og blir derfor skuffet når de forstår at de ikke kan stole på disse nye vennskapene slik som de gamle.

Av og til kan man sikkert være heldig og finne en venn som blir raskt nær, men det er ikke noe man kan forvente.

Skrevet

Sant :) Men man får aldri venner om man ikke gir litt av seg selv og viser at man ønsker å få kontakt med nye mennesker :)

Mange som bare sitter hjemme å syns synd på seg selv for de ikke har venner..

Skrevet
:) det der hørtes ut som meg:). Er i samme båt og samme alder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...