Gå til innhold

Tullball - er du her inne?


Mamma til to guttegull

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er bare nysgjerrig på om det var deg jeg pratet med på yoga-kurset i Drammen igår. Fikk en magefølelse av det ...

Hmmm ...

 

Hvis du er den jeg tror, så satt vi ved siden av hverandre. Vi to var de eneste som ga uttrykk for at vi gledet oss til fødsel. På vei ut snakket vi også sammen - "hele veien" til bilen din.

 

Var det deg? Hihi ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det virker bra! Endelig fikk jeg begynt liksom (hadde jo store håp om å få bli med på det forrige kurset som du kanskje husker, men flyttingen tok litt mer tid en planlagt). Nå har jeg vervet med meg en annen jeg kjenner som er gravid også, så dette kurset blir bare fullere og fullere... :)

 

Jeg lurte faktisk på en ting: Hvordan/når betalte du? Har ikke fått noe info om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått betalt ennå, men tenkte jeg skulle gjøre det på torsdag. Du betaler på kontoret, som ligger i trappen opp ved toalettet. kr 350,- for hele kurset, som jeg synes er veldig billig.

 

Morsomt at vi blir flere på kurs! Jeg har vært hos jordmor idag. Vi pratet i to timer og det var veldig hyggelig og spennende. Alt bra med mor og barn :) Og jeg gleder meg bare mer og mer til fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...