Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Tror du Labour kan beholde makten? Det er betenkelig at i en nasjon med en tradisjonelt sterk arbeiderklasse veltet man Labour i 79 fordi fagforeningene var blitt for sterke. Er finanskrisa nok til at Labour tar inn de konservatives forsprang på meningsmålingene?
Gjest sug lut Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Her inne? Du ber om mye nå. Jeg tror dessverre at tendensen til at arbeiderklassen har glemt hvor de kommer fra ligger litt vel klamt over hele den vestlige verden.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Håååper ikke Labour vinner, de klarer kke å holde ord, eksen min sin mor jobbet i labour, huff sier jeg bare..
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Har fått mindre og mindre sansen for Labour opp i gjennom årene. Særlig med Blairs innvandringspolitikk. Men når det er sagt, så vet jeg ikke hvem jeg heller skulle hatt der. Hele valgsystemet i Storbritannia er på trynet, syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå