assisi Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg er i uke 30 og de siste ukene opplever jeg å våkne tidlig om morgenen med krampe i legg.. Ellers merker til tilløp til kramper på bakside lår og ellers i beinet. Jeg trener ganske mye, 4 ganger i uken, og er kanskje ikke superflink til å strekke- men det har aldri vært noe problem før. Noen som vet om dette har sammenheng med svskap??
Josefine78 Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Jeg er ingen ekspert, men har dratt den samme konklusjonen som deg. Våkner også med krampe i leggen(e) om morgenen, og det særlig dagen etter jeg har vært og trent. Trener også flere ganger i uken og kunne sikkert vært bedre på å strekke ut. ...det er så vondt.....og så føler man seg skikkelig støl etterpå!
sanfare25 Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 jeg signerer denne... har masse karmper som jeg våkner av i løpet av natta.. merker det spes om jeg har vært ute og gått mye dagen før.. skikkelig vondt og irriterende!
mamma og my Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 ja, syns selv dette er en av de verste plagene i tredje trimester. Det skal visst hjelpe å få i seg salter/mineraler, f.eks farris. Og når en har kramper, er det eneste som funker å få noen til å holde imot slik at en får strekke ut leggmuskelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå