Gå til innhold

søskenvogn i butikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting ang søskenvogner... Når man går i feks vanlig matbutikker, kommer da søskenvognene gjennom sperringene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en MB søskenvogn og den kommer ihvertfall gjennom all dørene hjemme hos oss, har ikke vært ute med den enda.. Hehe:o)

Men det kan jo være de som er breiere, vi valgte denne fordi den var smal og kommer seg frem over alt:o)

Skrevet

Jeg har kjøpt en babytravel søskenvogn, den er 76 cm bred, men har jo ikke begynt å bruke den ennå...så aner jo ikke om den går gjennom slikt da. Regner ikke med å bruke den så veldig mye, men er nødt til å ha den hvis jeg skal komme meg på butikker og ut på trilletur i sommer og når barnehagen har planleggingsdager....for blir helt umulig å skulle håndtere en vogn, en 2 åring som springer alle veier og så handle i tillegg:-) for slipper jeg 2 åringen løs, har jeg mer enn nok med å passe på han...for han stikker avgårde så sant anledningen byr seg

Skrevet

Vi har en TFK Twinner Twist og kommer som regel igjennom... Men veldig ofte er det kun en kasse vi kommer igjennom på matbutikkene, fordi alarmene er satt for tett sammen... Men da har de alltid en kasse som er tilrettelagt for rullestol og der kommer vi igjennom ;)

Husker ikke akkurat hvor smal vår er, men den er blandt de smalere, men butikker er som regel ikke veldig godt til rettelagt for store vogner eller rullestoler for den saks skyld. Noe jeg merket godt da jeg måtte bruke rullestol på slutten sist svangerskap!!

Skrevet

Min blir jo 20mnd når baby kommer, og jeg ser ikke for meg at jeg klarer å passe dem begge på bussturer og butikkturer og diverse.. Men føler jeg kommer til å bli litt rådvill om jeg kommer i matbutikken og ikke kommer igjennom stengselet..

Har mest lyst på TFK twinner twist duo da.. Og den skal jo være en av de smalere på markedet...

Skrevet

TFK, Mountain Buggy og Easywalker er nok de smaleste ja.

Typisk de dyreste også....

Skrevet

hehe, ja, det er den kjipe delen av det da..at de er så dyre.. Heldigvis får jeg igjen endel på skatten, så da kan jeg gjerne kjøpe vogn for de pengene;)

Skrevet

Jeg bare lurte på om dere er fornøyde med TFK Twinner Twist, er det en bra vogn? Vi har akkurat kjøpt TFK sin enkle vogn, men må selge den etter hvert for en søskenvogn. Fant akkurat ut at jeg er 6 uker på vei, og har en sønn på snart 7 mnd. Så her blir det hektisk!

Og hva kostet den?

Takk hvis du svarer på dette innlegget!

Skrevet

Hei.

Vi er veldig fornøyde med vår tfk twinner twist. Tror vi betalte rundt 8000 for den.. Ikke akkurat billig, men er jo mange pent brukte ute på finn om man ikke kjøper helt ny ;)

Vogna er god å kjøre, jeg er veldig glad for håndbremsen som letter veldig når man har 2x10kg barn, en litt tung stelleveske og noen liter melk i handlekurven under... Blir tungt å holde imot i nedoverbakker uten! Vogna blir også veldig liten når den slåes sammen, og vi har ofte satt den på høykant i bagasjerommet på passaten og har da 2/3 deler igjen av bagasjerommet til handleposer og bagasje ;)

Lykke til med vognvalget!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...