Gå til innhold

UL igår; Denne babyen er ganske sikkert en...:)...??

Anbefalte innlegg

Skrevet

natt til igår hadde jeg en drøm om bestemor som sa til meg at det skulle bli ei jente, og hun var lei seg for at hun ikke kunne være der. men hun var der alltid uansett om jeg ikke kan se henne. skjønne Mor min, døde for 3 år sia.... og da jeg var hos legen idag sa han, det blir ganske sikkert ei jente dette her....fantastisk, ja det hadde det da uansett vært, gutt eller jente :)

jeg lovet bestemoren min at om jeg fikk ei jente en gang skulle hun kalles opp etter henner som betydde og betyr så masse for meg.

Derfor skal denne tulla skal hete Kathleen ;) så gjenstår bare mellomnavnet :) Aurora??

Tenk ei tulle.....hm overstadig lykkelig om dagen!! trudde jeg var 19 uker men jeg er visst ut i fra idag 18+4 :) FANTASTICO!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en rørende historie! Gratulerer så masse med ei jente i magen. Et flott navn, og Aurora passer flott inn. Klem

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Gratulerer!! For en koselig og rørende historie!! :-D

Skrevet

ja er så glad, og tusen takk for bekreftelse av navnet :) syns de er så fine, men var usikker om det ble for langt :) håper det gåt fint med deres små i magen også :)lykke til♥

Skrevet

Så koselig:) Aurora passer veldig fint syns jeg:)

Skrevet

Så koselig! Gratulerer! Jeg har en ganske lik historie faktisk. Min mormor som var som en mor for meg døde da jeg kun var 5 år. Drømte at hun levde og sa at vi får jente... Om vi får jente så skal hun kalles opp etter henne. Else. Og vi vurderer Aurora som mellomnavn. =)

Klem

Skrevet

Du, det må jeg si... For en utrolig søt historie. Fikk tårer i øyene jeg. det skal ikke mye til for tiden ... (=

Og Kathleen var et fantatisk fint navn! Og det går jo sammen med så masse! Skulle du bruke Aurora som andre navn da eller? Knall fint. Hvi s ikke syns jeg Mira, eller Maia Kathleen var veldig fint. Anyways, heldig du er som han funnet et så flott navn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...