Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 "Må innrømme at jeg syntes det er rart at dere prioriterer hunden deres isteden for barnet deres".... Dette er en kommentar som ble skrevet fra de som driver babysvømmekurs på mail til en som skulle være med på babysvømming, men så passet ikke dagen de fikk tildelt da de har agility med hunden. Er slik at man skulle si om man skulle være med og så fikk de en dag som ikke passet, skrev "den dagen passer ikke, for da er vi på agility med hunden, er det mulig å få en annen dag?". Så skrev de tilbake den kommentaren. Hvordan hadde du følt om du fikk en slik kommentar fra en som er ansvarlig på kurset? De fikk bare tildelt dag og klokkeslett ca 1.5 uke før kurset skulle starte. Og den dagen var fast for agility.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Altså. De kan jo ikke skifte dag på babysvømming selv om det ikke passer for dere:) Men forstår ikke den setninga der, for babyer _trenger_ ikke babysvømming på den måten hunden din mest sansynlig trenger treninga. Samt at dere bruker nå god tid på babyen også ellers.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Det var en frekk og unødvendig kommentar, og de hadde fått igjen med samme mynt av meg. Aner ikke hva agility er for noe (null interesse for dyr), men det er da opp til hver enkelt hva man bruker tiden sin på.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Da hadde jeg meldt meg av babysvømmingskurset. Hadde ikke hatt lyst til å ha en instruktør som var så dum.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Hadde jeg fått en sånn kommentar hadde jeg blitt sur, meget sur. Hadde trolig droppet hele babysvømmingen.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Veldig frekk kommentar. Jeg hadde meldt meg av kurset.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Uhorvelig frekk kommentar. Jeg hadde sendt inn en klage/skrevet et klagebrev. Med mindre jeg fikk en unnskyldning ville jeg meldt meg av og funnet et annet kurs. Og jeg ville definitivt fortsatt med agility. Du har all grunn til å bli gretten over et sånt svar.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Da hadde jeg seriøst blitt MEGET forbannet! Hadde skrevet en kvast svar, meldt avbud på hele kurset, og sagt fra til alle andre potensielle kunder jeg viste av. Sånn går det da ikke ann å holde på!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Synes det var en fjollete kommentar. Det at man ønsker å delta på trening med hunden sin (eller venninna, eller mora, eller alene, for den del) er nå forståelig, og hva man bruker tiden sin på får da være opp til den enkelte. Og det betyr da slettes ikke at man "prioriterer hunden fremfor barnet", bare at man gjerne kunne ønske å få med seg begge deler. Ingen barn har dessuten omkommet av å ikke gå på babysvømming- langt mindre gå på babysvømming en annen dag enn tildelt. Hva om greia var at man måtte følge sin gamle mor til legen akkurat den dagen i uka? Det blir jo det samme for de som driver svømmekurset, man kan uansett ikke delta akkurat den dagen, og ville sikkert ønsket å bytte da også. Dette har de ingenting med.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Takk for svar. Skrev tilbake: -Må bare si at nå syntes jeg du skal passe litt på hvordan du skriver til oss som er kunder. For det finnes faktisk mennesker der ute i verden som ikke tåler slike kommentarer. Er ikke alle familier som er like. Tenk om du hadde sendt dette til en foresatt som sliter. Og kanskje er gjennom barnevernet, har masse beskymringsmeldinger fra barnehage (osv, regner med at du skjønner hva jeg mener) og prøver virkelig å gjøre alt for sin familie. I vår situasjon er det heldigvis ikke noe galt. At mitt barn ikke prioriteres fremfor hunden, den kommentaren ber jeg deg trekke tilbake. Vi er med på agility, noe som vi prioriterer som en familie, med lik linje som vi som familie veldig gjerne ville være med på babysvøm. Agilitien er også noe man betaler for, og er meldt på for lenge siden. Dette er noe vi har holdt på med i mange år. Jeg spurte til og med om når neste kurs starter og om det ble ledig på det vi var på kunne du si ifra da. (er jo ofte folk ikke dukker opp osv)Starter å jobbe igjen, derfor spurte jeg om det var et som var seinere slik at jeg ikke trengte å ta fri fra jobben de gangene jeg har sein vakt. Men det er faktisk noe jeg også er villig til å gjøre for mitt barn. --Hadde nok tatt av litt mer om samboer ikke hadde sagt at jeg måtte roe meg, ble så sur. Ikke såret eller noe, men syntes det var virkelig upassende å skrive slik til mennesker man ikke kjenner. Hans svar tilbake: Jeg tror at jeg skal avstå fra å kommentere den noe overraskende reaksjonen din, og bare opplyse om at vi starter nye kurs igjen 23. august og vi har grupper 7 dager i uken. Klokkeslett får vi ikke bestemt før vi får oversikt over hvor mange som velger å fortsette fra inneværende kurs, vanligvis før fellesferien. Evt. påmelding kan skje så snart dere har bestemt dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå