Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Og hvilke legger du igjen kommentar til?
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jippi har fått igjen på skatten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer sier jeg da. Liker at folk har det bra vettu:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg liker også de usynlige typene, som helst ikke er nødt til å dele med resten av verden absolutt alt de skal gjøre og vil gjøre i løpet av en dag. Jeg driter i om noen er sultne, er trøtte, hva de skal spise til middag, hva de synes om at samboeren er på fotballkamp at de er sinna for at de må bo hos svigers fordi de ikke har råd til eget, og bla bla bla, Hva de føler for kjæresten sin trenger de da ikke skrive på fb, men kan likegjerne ta face to face eller via tlf til sin kjære. Morsomme bilder og utsagn er koselige. Gullkorn fra barna kanskje. Store ting, som forlovelse, giftemål, familieforøkelse osv.
Miss Misantrop Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Noe jeg kan le av, interessante ting, linker, politikk, o.l. Husvask, barn og dyr har skjelden interesse- hvis de ikke er nære venner eller noe helt spesielt har skjedd. Er jo faktisk litt interessert i hva vennene mine driver med, det er jo derfor jeg har FB.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 hater når folk skriver at de er sint eller lei seg men ikke noe grunn.. like veldig godt når de legge ut hvor stor magen har blitt (graviditet) eller hvor mange uker de er på vei. det er så koselig. eller bilder av babyene etter de er født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå