ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 4år:Mamma kan Alt! 8 år:mamma kan mye. 12 år:mora mi kan faktisk ikke det. 14 år:mutter`n skjønner ingenting. 16 år:mutter`n er håpløst gammeldags. 18 år: hun der..? hun er gått ut på dato. 25 år:mamma vet kanskje litt om dette.. 35 år:før vi bestemmer oss,spør vi mamma. 45 år: lurer på hva mamma tenker om dette..?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Hadde den begynt ved toårsalderen så hadde det vært "jeg er så sint på mamma, og jeg er uenig i alt hun mener jeg skal gjøre". Sånn føles det i alle fall her om dagen. Gleder meg til hun blir fire:)
ღღTrininho _gravid nr 3 ღღ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 1. Når en kvinne ikke klarer barna, begynner hun å oppdra mannen. Stella Bing 2. Selv femtrinns-raketter og kjernefysikk blir puslingers puslespill når det nyfødte barn med et eneste blikk beviser at Gud er til. André Bjerke 3. Den som vil skrive for barn bør sannelig ta sin oppgave seriøst. André Bjerke 4. Mange menn ønsker at de var sterke nok til å rive en telefonkatalog i to - særlig hvis de har en tenåringsdatter. Guy Bombardo 5. Folk som sier at de sover som et barn, har som regel ingen. Leo J. Bruke 6. Det er lettere å styre en nasjon enn å oppdra tre barn. Winston Churchill 7. "Dette er ikke slutten; det er ikke engang begynnelsen på slutten, men det er kanskje slutten op begynnelsen. Fritt etterWinston S Churchill Winston Churchill 8. Barn forakter sine foreldre til de selv blir førti, da blir de plutselig som foreldrene - slik at systemet bevares. Quentin Crewe 9. Barn fyller et hjem med fred - når de sover. Gunilla Dahlgren 10. Den første halvdelen av livet vårt blir ødelagt av foreldrene, den andre av barna. Clarence Darrow 11. Hvis du aldri har vært hatet av barnet ditt, har du aldri vært forelder. Bette Davis 12. Når telefonen ringer er det alltid til vår datter. Når den ikke ringer er det fordi hun snakker i den. I blant, når hun snakker i telefonen, kommer naboen innom og forteller at noen har forsøkt å få tak i henne på telefonen. Art Frank 13. Vi har det samme håpet barnet og jeg når hun legger våren i min hånd og jeg kaller det hestehov. Trond B. Hansen 14. I det øyeblikk du får barn selv, tilgir du dine foreldre alt. Susan Hill 15. Det lønner seg ikke å stikke hodet inn døren for å se om barnet ditt sover. Det sov. Faith Hines 16. Veslevoksne barn kan være en plage. Barnslige voksne er alltid en pest. Knud Holst 17. For en fireåring som har falt av sykkelen og fått skrubbsår, teller to ting: Mors fang og full skademelding. Karsten Isachsen 18. Tid tilbragt sammen med barn er de minst bortkastede timene i ditt liv. Karsten Isachsen 19. Å gi et barn selvtillit er det fornemste av alle foreldreoppdrag. Karsten Isachsen 20. Det er mye man kan kære av barn - for eksempel hvor mye tålmodighet man har. Fran Lebowitz 21. Bøker trenger barnas fantasi, det er sant. Men det er enda mer sant at barnas fantasi har behov for bøker for å kunne leve uten bøker. Astrid Lindgren 22. En fordel med å vente barn, er at man vet hvor man har det. Yvonne Lombard 23. Ungdommen er en tid i livet da foreldrene blir vanskeligere. Ryan O'Neal 24. De verste ongan blir de beste voksne. Ordtak 25. De dårligste potetene gir den beste spriten. Ordtak 26. Ei mor kan fø sju boinn, men sju boinn kan ikkje fø ei mor. Ordtak 27. Tar du barnet i hånden, tar du moren ved hjertet. Ordtak 28. GUD legger visdomsgull i barnemunn! Norsk Ordtak 29. Ikke miste spørsmålet mens du leter etter svaret. Ikke miste svaret mens du prøver troen. Ikke miste troen når du finner igjen spørsmålet.. Norsk Ordtak 30. Velstand ødelegger barna, hvis de får for mye av den. John D. Rockefeller 31. Det søte ved barn er de voksnes reaksjoner på dem. Mikal Rode 32. ... Lord Snowdon 33. Menneskerasen er farligere for barn enn all verdens farlige hunderaser. Ranveig Sørensen 34. Et barn er en engel hvis vinger krymper i takt med at bena vokser. ukjent 35. At mennesket ikke finner mer, betyr ikke at mer ikke finnes ukjent 36. Vær snill mot barna dine. Det er tross alt de som en dag skal velge pleiehjem for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå