Gå til innhold

Brystpumpe


Suen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

MAM sin manuelle er veldig bra, får godt tak uten å bli sliten i armen, liten og enkel å ta meg seg f.eks om du skal bort og også for å ta med på sykehuset. Elektrisk er jo veldig dyr, og det er jo litt mer herk å ta det med seg da. :-) Avent og MAM sine pumper som man også får kjøpt på apoteket er veldig bra, MAM har jeg selv og Avent har jeg hørt er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte forresten elektrisk på sykehuset, og jeg syntes de pumpene var veldig veldig vonde å bruke. Siden jeg var sår osv, men så fort jeg fikk kommet meg hjem satt jeg å pumpet og pumpet uten at jeg kjente noen ting, men masse melk ble det. Og skal si jeg faktisk syntes det var morsomt i begynnelsen og, hehe. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig begeistret for Avent sin manuelle brystpumpe. Vi har alt flaskeutstyret ellers i Avent, og da er det veldig praktisk å pumpe rett på flasken som skal mates med. Men det spørs hva du skal bruke pumpen til da. Skal du pumpe all melken din på flaske, eller skal du bare ha den i bakhånd hvis du skal pumpe en sjelden gang? Hvis du bare skal bruke den av og til bør det holde med en manuell pumpe for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har brukt avent sin manuelle men ble så lei av å klemme og klemme og klemme og klemme.. hehe.. så denne gangen har jeg kjøpt den elektriske.

 

jeg brukte den mest som avlastning, ble sår på brystvortene så jeg byttet på å pumpe og amme så sårene fikk gro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...