Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 og jeg må visstnok ha M-cup!!! Helt utrolig, rart at jeg sliter med å finne BH? Puppene er så tunge av melk at de faktisk har ødelagt de gode, myke jeg hadde. Noen som kjenner til nettbutikker som selger så store BH-er?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Oj, det hørtes stort ut, har aldri hørt om m-cup jeg. Link til kalkulator? hilsen melkekua!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 nettie har opp til N tror jeg.. hvilken kalkulator da?? Link??
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 har aldri hørt om m før jeg heller. Leter litt rundt på nettet, men sliter litt med å finne noe bra. Underverker reklamerer jo med å ha opp til j, men de har ingen inne når man sjekker den enkelte bh. nettie har jeg ikke hørt om - har du link?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 denne kalkulatoren er ikke rett.. bruker 75DD både på nettie og hos Change.. men kalkulatoren sier jeg skal ha 80F
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 vet du om en annen kalkulator som er mer korrekt da?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 gå i en spesial butikk (alla change, IKKE cubus etc) og få de til å måle deg.. stol heller på det enn nettet men vet at omkrets er omkretsen rundt kroppen under puppene minus 5 (er 80cm, bruter 75DD)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Dette kan ikke være rett, størrelsen jeg får oppgitt er jo helt på trynet. C-cup! jeg har brukt E-cup i to år og nå er puppene enda større pga melkeoppsamling. Tror jeg skal ta meg en tur i butikk jeg og, ja!
Nullstress;) Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 denne kan ikke være riktig. jeg bruker 75c, og på kalk ble jeg målt til 75A-!!! viste ikke at man kunne få A- engang jeg!!! hahaha
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Problemet er at det ikke finnes noen slike spesialbutikker her jeg bor, derfor prøver jeg på nettet. Har bestilt før, men det har ikke passet. Jeg brukte g-cup før jeg ble gravid, men nå når puppene er fulle av melk er de såklart større. Og de gamle bh-ene passer rett og slett ikke lengre. hi
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #13 Skrevet 8. april 2010 a- klarer du å få hvis du bytter om på målet over og under bysten....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå