Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Ikke google nå da, men tipp Hva er det høyeste antal barn født av èn kvinne?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 jeg antar at de var levende ja (det sto ikke noe om det) Og vi skal mye høyere enn 25.
Gjest eelis+kian Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Hmm, jeg regnet ett barn per ca fruktbare år (18-40, 40 fordi det var da mamma kom i overgangsalderen, hehehe), men selvfølgelig kan det være høyere. Noen er jo fruktbare til de er langt over 60, også kan man jo selvfølgelig få tvillinger... 30, kanskje?
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2010 Blond tippet 40, tro det eller ei, men vi skal mye høyere (Ja, det er sykt)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 Ei russisk dame mener jeg å huske...59 eller 69?? Hun fikk en drøss md tvilling- og flerlinger??
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2010 Jeg kan si så mye som at hun fødte 27 ganger. Men, så var det dette med flerlinger da....
Gjest eelis+kian Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 MYE høyere?? Seriøst, det her MÅ jo være i India. 64??
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 Forfatter #16 Skrevet 8. april 2010 Det stemmer 69!!!! Barn! 16 tvillinger 7 trillinger 4 firlinger 69 barn Og Russisk ja...
Gjest eelis+kian Skrevet 8. april 2010 #20 Skrevet 8. april 2010 Oh my lord, hun burde tildeles en award.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 Forfatter #21 Skrevet 8. april 2010 tenk deg da... 69 barn! Da snakker vi barnehageregning da!
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 Forfatter #22 Skrevet 8. april 2010 Den manlige rekorden er forrøvig i overkant av 1000 barn (marokko mener jeg? Og født av rundt 500 kvinner) - men klart, en mannlig rekord er jo vanskligere å måle en en kvinnelig.
blond Skrevet 8. april 2010 #23 Skrevet 8. april 2010 Uforståelig at noen orker å bare være mor over så lang tid. Det er ikke for alle, nei, men jeg er misunnelig på dem som har fysikk nok til å kunne bære fram så mange barn.
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 Forfatter #24 Skrevet 8. april 2010 mener på det var en eller annen gang på 1700-tallet. de gjorde vel ikke stort annet enn å bære frem barn til de stupte da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå