Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Jeg er så skuffet! En venninne av meg flyttet i dag til nabolandet, til kjæresten sin, og hun har ikke nevnt med et ord til meg at hun skulle flytte. Jeg fikk vite det av moren til en venninne av meg, og begynner å lure på hva slags forhold vi egentlig har:( Det skal vel kanskje sies at kontakten mellom oss ikke har vært helt den samme etter at jeg fikk barn. Men dette er en venninne jeg har hatt siden barneskolen, og vi har siden da vært en venninnegjeng på 4. For tre år siden fikk to av oss barn, og etter dette har det automatisk blitt til at vi to som har barn har hatt mest kontakt med hverandre. Ikke fordi jeg ikke ønsker å holde kontakten med dem, men fordi jeg har mindre tid til overs til å finne på ting sammen med dem enn det jeg hadde før, pga skole,barn,osv. Til tross for dette har vi jo faktisk truffet hverandre en del ganger etter jul, hvor hun har hatt flere anledninger til å fortelle meg dette. Vi prater lett sammen og har aldri vært uvenner eller vært i konflikt, så jeg lurer på hvorfor hun ikke fortalte meg om sine framtidsplaner. Lurer på om hun ikke ser på meg som en venninne lenger..(?) Jeg vet ikke helt hva jeg vil fram til med dette innlegget egentlig, er bare så skuffet:( Lurer vel egentlig på om jeg kanskje skal skrive en mld til henne å spørre om det er noe som er galt, eller hva som har gjort at hun ikke har sagt at hun skulle flytte? Eller kanskje jeg bare skal ønske henne lykke til med flyttingen, og si at jeg håper hun får det fint der og at vi må holde kontakten selv om hun har flyttet? Og håpe at hun kanskje sier noe om hvorfor hun ikke har sagt noe..?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Har du ikke en mann? Eller en mor, eller andre veninner å snakke med? Utrolig mange usikre mennesker her inne som lurer på ALT fra om de er tjukke til om de skal gå fra mannen sin, til hva de skal si til veninner... Jo, dette er et forum hvor man kan spørre om alt, men skjønner bare ikke åssen det går ann å spørre om enkelte ting jeg ser folk spørre om her inne. og akkurat nå gikk den undringen utover deg:)
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Så hva har man egentlig lov til å spørre om her da? Innlegget DITT var jo i alle fall helt fantastisk. Dersom du er så lei av alle de teite spørsmålene her inne så kan du vel ta med deg undringene dine å komme deg i seng vel. Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Ja tror nesten jeg skal gjøre det gitt--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå