Gå til innhold

Dette har jeg spist i dag:


Anbefalte innlegg

Skrevet

frokost: sykkeltur til jobben

Lunsj. stor salat uten dressing,pasta, brød eller pesto.

Mellommåltid: en banan og et eple

Middag: suchi

Kvelds: ultragrove, hjemmelagede (2 stk) knekkebrød med en skive ost på hver.

Senkvelds: sukkerfrie drops;-) deilig prumpelukt!!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du på rensekur, eller skal dette forestille å være en vanlig dag for deg?? For hvis det så er, så kommer du til å dø av for lite næring om kort tid!

Skrevet

spiser vanligvis noen knekkebrød til frokost også. Men vanlig,ja. Spiser rent kjøtt/fisk og salat til middag vanligvis.

 

 

Hva har du spist i dag?

Skrevet

Mennesker som er så besatt av mat at de holder regnskap over hva de har fått i seg, og hva andre spiser har oftest en alvorlig spiseforstyrrelse. Håper dette ikke gjelder deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...