Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 frokost: sykkeltur til jobben Lunsj. stor salat uten dressing,pasta, brød eller pesto. Mellommåltid: en banan og et eple Middag: suchi Kvelds: ultragrove, hjemmelagede (2 stk) knekkebrød med en skive ost på hver. Senkvelds: sukkerfrie drops;-) deilig prumpelukt!!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Er du på rensekur, eller skal dette forestille å være en vanlig dag for deg?? For hvis det så er, så kommer du til å dø av for lite næring om kort tid!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 spiser vanligvis noen knekkebrød til frokost også. Men vanlig,ja. Spiser rent kjøtt/fisk og salat til middag vanligvis. Hva har du spist i dag?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Mennesker som er så besatt av mat at de holder regnskap over hva de har fått i seg, og hva andre spiser har oftest en alvorlig spiseforstyrrelse. Håper dette ikke gjelder deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå