Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Finner ikke regntøyet til jenta mi som var nytt for 1 uke siden. Håper det dukker opp igjen ganske snart. Nypris var 500 kr, men fikk det til 50 % så kjipt hvis vi ikke finner det igjen da. Har dere mistet noe?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 jada... Både ullklær, parkdress og div. annet... Dukket opp i bhg igjen, jeg tok det med hjem og merket på nytt, dagen etter var det borte igjen. denne gangen for godt...
Bunnies by night Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Gutten vår ble frastjålet ulldress, lue og hals i barnehagen. Ble stjålet i det jeg leverte gutten inne på avdelingen. Var gjennomtrekk den dagen, så umulig å vite hvem det var. Synes det er helt forkastelig av voksne mennesker å stjele fra barn... herre min hatt. Har sluttet å la klær/sko henge i barnehagen når gutten vår ikke er der. Tar alt med oss hjem hver dag. Ellers har det forsvunnet klær i form av at foreldre har tatt feil og tatt det med seg hjem, men da har det alltid kommet til rette igjen.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 ¨Vi har mistet mange votter. Spessielt høyrevotter. Ungene tar dem av seg og glemmer hvor de la dem. En del dukker opp når snøen forsvinner. Ellers har vi ikke mistet noe, men er flinke til å merke alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå