Athina' Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Opplever dette enda over 2 år etter jeg fikk gutten. Er som jeg er 5 mnd gravid - sånne dytt ikke reale spark. Lurer på når dette gir seg :-/
NostraStoria Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Veldig spesielt! Sikker på at du ikke er gravid igjen da? Har tatt meg selv i å stryke på magen..og er ikke gravid, nei. hehe
Hufsla Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 jada, og minste min er tre og et halvt år... Kjenner det til og med på utsiden av og til. Regner med det er tarmene som jobber, men jeg kjente jo aldri slik før. I tillegg til slike dytt kjenner jeg av og til som når fosteret snur seg og stryker på innsiden liksom...
Alba44 Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Har det ikke nå, men hadde det ihvertfall første halvår etter fødselen.
Athina' Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 hufsla: Gjør det jeg også, er helt snålt! Jeg har også skyldt på tarmene, men geeezez da kan jo ikke flippe rundt sånn vel? hehe
Hufsla Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 nei, det har jeg også tenkt, at her må det være noe mer... Men det er det eneste symptomet jeg har på graviditet, og det har jo vart noen år nå...
meg & to små vampyrer Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Jeg har sånn at jeg kjenner tarmene bevege seg av og til enda. Jenta er 8 måneder. Hadde det en stund etter første fødsel også. Men ga seg da han bikka året mener jeg å huske. Må jo bare være tarmene og et eller annet bøll med magemusklene?
Athina' Skrevet 8. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2010 Skjønner ikke hva det er jeg, men jeg vil at det skal slutte nå! Makan til opplegg, er jeg ikke gravid så skal det ikke sparke heller altså! hehe
Trultemora er presseklar!! Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Sånn er det her og.... dattern min er 2 år og enda har jeg fantomspark og jeg kan til tider se på utsiden av magen at det skjer no der inne... skulle tro jeg var 5-6 mnd på vei sånn sett!
Bunnies by night Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Ja, jeg har også det - gutten vår er 2 år:)
Gjest Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 hihi! så godt å lese at det er andre som og opplever dette. Trodde jeg var begyndt å bli smårar jeg.. Mini er 9 mndr og innimellom tar jeg meg i å lure på om jeg har en bendelorm i magen som driver å beveger seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå