Gå til innhold

Noen som fortsatt har fantomspark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dette enda over 2 år etter jeg fikk gutten. Er som jeg er 5 mnd gravid - sånne dytt ikke reale spark. Lurer på når dette gir seg :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig spesielt! Sikker på at du ikke er gravid igjen da? :)

Har tatt meg selv i å stryke på magen..og er ikke gravid, nei. hehe

Skrevet

jada, og minste min er tre og et halvt år... Kjenner det til og med på utsiden av og til. Regner med det er tarmene som jobber, men jeg kjente jo aldri slik før. I tillegg til slike dytt kjenner jeg av og til som når fosteret snur seg og stryker på innsiden liksom...

Skrevet

Har det ikke nå, men hadde det ihvertfall første halvår etter fødselen.

Skrevet

hufsla:

Gjør det jeg også, er helt snålt! Jeg har også skyldt på tarmene, men geeezez da kan jo ikke flippe rundt sånn vel? hehe

Skrevet

nei, det har jeg også tenkt, at her må det være noe mer... Men det er det eneste symptomet jeg har på graviditet, og det har jo vart noen år nå...

Skrevet

Jeg har sånn at jeg kjenner tarmene bevege seg av og til enda. Jenta er 8 måneder. Hadde det en stund etter første fødsel også. Men ga seg da han bikka året mener jeg å huske.

Må jo bare være tarmene og et eller annet bøll med magemusklene?

Skrevet

Skjønner ikke hva det er jeg, men jeg vil at det skal slutte nå! Makan til opplegg, er jeg ikke gravid så skal det ikke sparke heller altså! hehe

Skrevet

Sånn er det her og.... dattern min er 2 år og enda har jeg fantomspark og jeg kan til tider se på utsiden av magen at det skjer no der inne... skulle tro jeg var 5-6 mnd på vei sånn sett!

Skrevet

Ja, jeg har også det - gutten vår er 2 år:)

Skrevet

hihi! så godt å lese at det er andre som og opplever dette. Trodde jeg var begyndt å bli smårar jeg.. Mini er 9 mndr og innimellom tar jeg meg i å lure på om jeg har en bendelorm i magen som driver å beveger seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...