Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Venter på svar på om vi får leie en leilighet. Var på visning for noen dager siden og mange var interessert. Ringte til ham i dag formiddag fordi han hadde lovet å gi tilbakemelding i går kveld, noe han ikke gjorde. Han sa at det var et vanskelig valg, men vi var blant de han vurderte. Han lovet å ringe i kveld siden han skulle reise ut på dagen i morgen. Jeg har en avtale et sted i morgen og må vite om jeg må flytte den eller ikke. Dersom vi får leiligheten må jeg jeg flytte avtalen for å møte utleier i stede. Klokken er nå ti på ti og jeg har ikke hørt noe enda Har ikke så lyst til å sende sms fordi mange svarer ikke på slike, men er redd det virker masete å ringe. Hva hadde dere gjort?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg ville ha ringt. Du kan jo unnskylde litt, men si at du er så spent osv... Huseier sier jo ikke plutselig nei til deg på tlf hvis han har bestemt seg for å la deg leie.. hvis den går til noen andre, får du jo bare beskjed om det.. Vinn-vinn situasjon spør du meg...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg syns det er for sent å ringe nå og hadde nok egentlig da bare antatt at jeg ikke fikk leiligheten... Hadde han mot formodning ringt i morgen og jeg måtte endret planen, så hadde jeg enten bare uteblitt fra den avtalte tiden eller ringt og sagt at barnet var syk eller noe.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Det er noe som heter at man ikke skal ringe etter ti... når ble den regelen endret?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Haha, tja.. Jeg ville bare ikke ringt 21.55 heller. Men det er jo bare hva jeg syns. Det er vel ikke akkurat noen verdensomfattende regel som gir alle rett i ringe hvor som helst så sent? Man kan jo tenke til litt selv, og kl 22 kan være ganske sent når han feks skal ut å reise dagen etter, som han jo skal.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå