August gull Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hvilke sko har dere til barna i bhg nå? Mini er 2 år.
August gull Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg tenker støvler og noen ankelhøye goretex sko? Noen som kan anbefale noen?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 det er nok lurt med med det som du tenker ja! Mine barn har støvler, cherroxer og vintersko, og burde hatt et par joggesko-aktige ting.
ღBellღ&gulletღ Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 cherrox ønsker personalet i banehagen. det er jo fordi det forsatt kan være kaldt og vått. bor i akerhus da.
~sjiraff~ Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Foreløpig vintersko og cherroxer. Skal kjøpe joggesko i helga og fortsetter dette været blir det joggesko på mandag.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Støvler og vintersko. Tok med joggesko i begynnelsen av uka, men det ville de ikke bruke enda.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Sherox... er kjempe sølete i bhg der min sønn er, så joggesko er ikke aktuelt ennå. Han har også gummistøvler stående i bhg. Lar personalet styre.
neekap Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 cherrox og gummistøvler.. sølete på kongsberg enda )
Surfinia Skrevet 9. april 2010 #9 Skrevet 9. april 2010 Ikke akkurat tørt i bhg enda så cherox og gummistøvler, men har kjøpt et par halvhøye Viking goretex-sko som jeg håper det er tørt nok til snart. Hadde samme type Viking-sko i fjor også og kan absolutt anbefale disse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå