Gå til innhold

hmm..mange som er her inne, men som ikke er på 2.trimester-forumet?


Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥

Anbefalte innlegg

Synes jeg ser så mange "ukjente" nick når jeg titter innom her av og til, så kanskje mange som ikke skriver på begge forumene? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva er 2.trimester forumet og hvor finnner man det hen ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2.trimester er liksom "hovedforumet" for alle de gravide som er i 2.tri samtidig, så litt mer aktivitet der inne enn her på terminklubbene.. Du finner det i rullemenyen til venstre her (under "alle forum på BIM")- heter bare 2.trimester rett og slett;) Velkommen skal du være ihvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel mer aktiv inne her, og grunnen til det er at det virker som det er de samme som skriver og får svar og føler meg ikke helt "inne" i gjengen visst du skjønner:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det var et 2. trimesterforum en gang, haha. Enig med deg at det skjer mye der, mange gode tips og jeg kan virkelig anbefale turen innom til andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg merker at jeg ikke har vært noe flink til å være inne på forumet i det hele tatt....

MÅ bli flinkere - det er utrolig kjekt å være her inne :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

2.tri er da åpen for alle- så hjertelig velkommen skal du være; jo flere jo bedre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er ikkje så ofte på 2.trim, meir her.

 

Mange av dei same spm går igjen og igjen på 2.trim, type tre trådar i veka om "når er det vanlig å kjenne spark?" osv. Eg er kanskje kjip, men blir liksom litt utålmodig av det. Syns det er kjekkare her, færre repetisjonar. Dessutan har me jo meir til felles når me er sånn ca like langt på veg! :-)

 

Men absolutt verdt å sjekke ut 2.trim-forumet for dei som ikkje har vore der, altså! Særs for dei som er førstegangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig med Lin76, men her inne skjer det veldig lite... Jeg er 22/23 uker på vei nå (husker aldri hvilken uke jeg er i...) og siden jeg er en av de osm er først ut terminm essig i septemberklubben syns det er ok med trådene på 2. trim for de som har kommet litt lengre. Men det hadde vært hyggleig med litt mere aktivitet her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er litt for lite action her inne for min smak;) Men er jo innom av og til da, må jo følge litt m på septembergjengen også! Kjedelig m anonymknappen her inne da, blir så upersonlig og rart, og mange ukjente nick. Inne på 2.tri er det flere gjengangere, så man blir liksom litt bedre "kjent" føler jeg=) Men smak og behag såklart, og begge forumene er jo koselige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på begge. Noen dager føler jeg at jeg sitter og nørder på barnimagen hele dagen hehe. Men det er så koselig å lese om felles erfaringer. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...