Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det var et innlegg om dette for ikke lenge siden, men finner det ikke.

Hvordan kjennes det ut dersom barnet ligger i tverrleie?

Vet at han lå i seteleie i uke 29, men nå i uke 31 kjennes det annerledes ut!... Noen ganger blir magen helt "ruter-formet" (som i kortstokken liksom). Kjenner bevegelse i hele magen nå, i motsetning til kun oppe til høyre for noen dager siden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ligger på tvers og jeg kjenner meg veldig godt igjen i beskrivelsen din.. Bevegelse over alt!

Skrevet

Samme her.. er 34+1 nå så skal til ny sjekk om to uker.. han ligger heldigvis mer ned enn opp, så håper han finner "sporet" fort som fy! :D

Skrevet

Hei, min har ligget i tverrleie fram til i natt. Masse romstrering og på UL-timen i dag fikk jeg bekreftet at hodet har festet seg i bekken :-) Er i uke38.

Med tverrleie kjente jeg føttene på ene siden og rompa på midten og noen armer som dyttet på andre siden. Nå kjenner jeg fotbladet hamrer i vei øverst i magen. Puh!

Skrevet

Her er det tverrleie i ene øyeblikket, seteleie i neste og så hodeleie før det er tilbake i tverrleie. Mye romstering og "vondter" når babyen holder på å snu seg slik hele tiden. Er 33+4 nå. Var hos jm i går og da lå han i tverrleie når hun kjente første gang, når hun så snudde seg for å finne doppleren snudde lille akrobat seg og lå plutselig i seteleie....... Og i natt var det tilbake i tverrleie....... Håper snart denne akrobaten finner hodeleie slik at jeg slipper vurderinger på sykehuset og en mulig usikker fødsel......

Skrevet

Tykkte litt fort........ Det du beskriver om magen din kjenner jeg igjen. Bevegelser over alt når h*n ligger på tvers.....

Skrevet

Jeg skal inn for ny samtale om igangsetting og evt vending om 1 1/2 uke, er da i uke 37. (Hvis han ikke har snudd seg til da..) Må si jeg er veldig spent! :S Jeg skal sannsynligvis settes i gang for div årsaker i uke 38, men det kan jo bli et stort problem hvis han ikke tar til vett å legger seg med hodet ned igjen! Håper de klarer å vende han i uke 37 og at han holder seg den veien, men hvis ikke kan de gjøre det på ny i uke 38 da også sette meg igang med en gang? En smule optimistisk kanskje..?

Hadde forøvrig styrtfødsel forrige gang og det er ventet denne gangen også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...