Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 I påsken fikk jeg besøk av en venn av meg. Det var hyggelig og jeg ba venninna min på tacos kveld sammen med meg og kameraten min. (Han var en gammel flamme av meg som vi hadde sommerflørt med for 8 år siden). Det ble hyggelig kveld. Han hjalp meg med å lage mat mens venninna min bare satt der på sofa og ikke løftet en finger og det er greit nok for jeg forventer ikke at gjestene mine skal gjøre noe. Bare hvis de vil det selv. Poenget er at jeg spurte hva hun synes om han, og det hun sa var: Utseendet stygg, men sjelen han er fin.!!!!!! Ble ganske skuffet da hun sa det. Ok. at han ikke er så pen lenger som får 8 år siden, men kunne hun ikke bare si at han virker hyggelig. Jeg ble ganske såret etterpå og synes hun var frekk og stygg i munnen som sa det. Overreagerer jeg????
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ja, du overreagerer. Du spurte henne og hun svarte ærlig. Kan ikke bli sur for det
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg syns man burde lære seg å ikke spørre om ting man ikke vil ha det ærlige svaret på.
svirrehodet Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 signerer Deilige Jorunn jeg altså.. Du spurte jo hva hun mente
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Syns det blir dumt når du her tenker på deg selv uansett... Du er tydeligvis ute etter å forsvare deg selv for at du var sammen med han,ikke forsvare en venn....
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Ja, det gjorde jeg, men jeg hadde sagt det på en penere måte hvis noen hadde spurt meg. Ikke at den personen er stygg.... Men dere har rett. Jeg skal ALDRI spørre noen om meninger lenger. Ihvertfall ikke henne....Jeg ble bare lei meg, og det er ikke første gang hun såret meg... Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Synes du er veldig veldig følsom HI. Fra nå av burde du ikke spørre hvis du ikke tåler å høre sannheten. Og hun baksnakket jo han ikke sånn sett, hun syntes han var en snill person men at utseende hans ikke appellerte til henne. Så da er du sur fordi at hun ikke syntes at han var pen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå