♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Er det fler enn meg som har opplevd i det siste at man stadig får sånne "testpakker" med bleier i butikken? Jeg kjøper bleier i god tro, kommer hjem, åpner pakken, og inni ligger det en sånn forbaska papirlapp om at Pampers noen ganger ønsker å teste nye produkter ute blant kundene. Og så har jeg da fått noen bleier som er LANGT under de vanlige bleiene i kvalitet og komfort, som er tynnere, stivere, har mindre "fyll" og som stadig gir lekkasjer - i motsetning til de som normalt er i pakken som er skikkelig bra!! Jeg blir så sint! 3 ganger nå, på RAD har jeg opplevd dette, og de bleiene som er der, de er totalt ubrukelige! Jeg har da for søtten ikke råd til å drive og betale full pris for bleier som er ubrukelige - så må jeg ut og kjøpe nye, og får samme møkka igjen - uten å kunne sjekke på forhånd, for det står ingenting om dette på utsiden av pakkene. Jeg blir skikkelig provosert! Skulle ha ringt Pampers forbrukertelefon, men har ikke hatt anledning til det enda. Men i morgen ringer jeg, for nå er jeg drittlei! Nå har jeg bleier for over kr 150,- stående i entréen; bleier jeg ikke kan bruke, og som jeg har blitt påtvunget av Pampers som tydeligvis vil spare penger på å teste ut bleier. Jada, det er mange andre og viktigere ting å irritere seg over, men slike ting provoserer meg. Jeg kjøper de opprinnelige bleiene fordi det er de som fungerer best for oss og barnet vårt. Når det så ligger annen type bleier inni der, fordi Pampers vil teste de ut, og det ikke på noen som helst måte informeres om dette på forhånd så jeg selv kan velge om jeg ønsker å teste nye bleier eller ikke - da blir jeg litt forbanna. Spørsmålet var vel egentlig om andre har opplevd det samme? Og da kan jeg jo i samme slengen spørre om dere isåfall er enig med meg? ;-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Har hatt flere av de teste pakkene, men gullet har ikke tisset gjennom!!! De funker like bra som de andre her i huset =))
Gjest amandine Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Har vel kanskje når du sier det blitt litt vått ved et par anledninger ved lange bilturer og sånt hvor vi ikke har skiftet så ofte...og de grønne lappene har jeg jo sett men bare kastet, først nå jeg forsto hva som har stått på dem he he sløøøv rutinemamma, jeg.. Men er da ikke noe stort problem? Knotten her er nå 18 mnd og tisser vel en del, vil jeg tro?
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 Heldig du da, for her er de helt håpløse.... Sukk...
♡ Mors-lykke ♡ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 Hos oss er det dessverre et stort problem. Vi har aldri lekkasje med de "vanlige" bleiene, men med disse testbleiene har vi lekkasje hele tiden. I tillegg er huden hennes våt, ikke bare litt fuktig, men våt hver gang vi skifter bleie. Og det er jo null "padding" i rompa. Ikke at det er mye i den vanlige heller, men det er litt. Og det hjelper. Jeg vet iallfall at for oss blir det uaktuelt å fortsette med de bleiene hvis de endres til slik de er i testpakkene. Da får vi prøve ut andre og se om vi finner noen som fungerer like bra som de "normale" Pampers-bleiene gjør i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå