Gå til innhold

Er du vakrest i speilet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller i virkeligheten?

Jeg liker speilbildet mitt best, synes mannen min er vakrest speilvendt, og så for første gang i dag at det samme gjelder datteren min(!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på speilet:-p

På badet er jeg nok "vakrest" i speilet, men i gangen er jeg definitivt vakrest i virkeligheten, hehe:-) Veldig upraktisk at det er det siste speilet jeg ser i før jeg går ut døren.

Skrevet

Hehe, morsomt spørsmål, trodde jeg var den eneste som tenkte sånn. Jeg ser definitivt best ut i speilet, er litt skjev i ansiktet. Men det har vel å gjøre med hva man er vant til:)

Skrevet

dette skjønte ikke jeg...

ser man ikke lik ut da??!

Skrevet

Hater speilet på frisørsalongen... Ser verre ut en speilet hjemme.. Tror de gjør det med vilje, hahaha :)

Skrevet

Ser best ut i speilet ja. Spesielt speilet i gangen hvor det er litt mørkt ;-)

LIker best å se på meg selv i speilet med solbriller på...da ser jeg brun og slankere ut :-)

Skrevet

Skulle ønske det var speilet som var virkeligheten, ja:)

Skrevet

Ahh...drømme drømme

Skrevet

Nei,

ingen er symmetriske - dermed ser man annerledes ut i speilet enn i virkeligheten.

Skrevet

Hvordan vet man om man ser best ut i speilet eller i virkeligheten? Jeg kan ikke se mitt ansikt i virkeligheten..

Skrevet

Det er sånn du ser ut på bilder eller video...

Skrevet

Det kommer an på både kameraet og speilet. Er det speilrefleks ser jeg utrolig kul ut, men er det et vanlig digitalkamera ser jeg ut som en dass. Dessuten er jeg aldri fin når jeg poserer. På video blir jeg bra!

Jeg er fin i speilet på badet, men ikke i speilet i gangen. Og det er litt trist, for det er et helfigurspeil, så jeg blir alltid misfornøyd med noe når jeg vurderer meg selv før jeg går ut. Ender alltid opp med å bruke timesvis på sminken, antrekket og håret, selv om jeg egentlig så ok ut til å begynne med.

Haha. Høres ut som DEN selvdiggeren nå.

Skrevet

F-U-C-K. Jeg har faktisk tenkt over dette et par ganger, da jeg alltid tar meg mye bedre ut i speilet enn jeg gjør på bilder. I speilet ser jeg som regel veldig bra ut, men jeg ser alltid heeelt rævvvvva ut på bilder:( Har egentlig trøstet meg med at jeg nok bare er veeldig lite fotogen, men når jeg leser denne tråden her så må jeg si at jeg får lyst til å trekke en pose over hodet. Blæ!

Skrevet

Liker best speilet i klesbutikker, får lange slanke bein!

Skrevet

Heretter skal jeg ha med meg speil overalt.....

Skrevet

I virkeligheten :) På bilder/film.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg er veldig vakker i det speilet som står 10meter unna. Rett og slett smellvakker da:)

Skrevet

Haha, slik tenker jeg over og! Jeg ser best ut i speilet på badet, i speilet i butikker og speilene i/på bilen ser jeg helt forferdelig ut, samme med på bilder. Hvordan jeg ser ut når jeg går der det ikke er speil vet jeg ikke....

Skrevet

Denne tråden har bekreftet det jeg lenge har fryktet. :(

Jeg føler meg sånn nogenlunde ok i speilet. Men så ser jeg bilder av meg og får bare lyst til å gråte over hvor stygg jeg er ...

Skrevet

Å nei,jeg visste jeg ble lurt,har alltid sett fjern ut på bilder,men bra ut i speilet,og ikke skjønt hvorfor,men,nå gjør jeg det:) Synes alle ser så like ut på bilder og sånn jeg har sett de i speil,bare ikke jeg,puh,enda ett problem;)

Skrevet

Når det gjelder kroppen min, så kommer det an på speilet. det er vanskelig å dømme kroppen sin utifra sine egne øyne.

Når det kommer til ansiktet er jeg definitivt mest fornøyd med mitt egen speilbildet. Men det er vanskelig for oss å se oss selv i virkeligheten uten at det blir speilvendt. Det blir isåfall på film eller på bilder (men det er jo ikke helt virkelig). Jeg syns jeg ser fæl ut på bilder og film, men når jeg ser meg selv speilvendt, er jeg veldig fornøyd. Om jeg har fått nok søvn og hvile vel og merke.

Skrevet

men husk, mange klarer aldri være lik seg selv på bilder heller. Mange blir annerledes på bilder enn de er i virkeligheten.

Mange ganger når jeg kun har sett en person på bilder, så har jeg tenkt....ajja, helt greit utseende. Men når jeg har møtt personen i virkeligheten har personligheten kommet fram i mimikk og blikk og på den måten syns jeg mange er finere i virkeligheten enn på bilder.

Så jeg tror ikke vi må stole fullt og helt på det vi ser på bilder. Ansiktet vårt er i konstant bevegelse, og et fryst bilde er ikke virkelig. Noen er heldige og svært fotogene selvsagt.

Skrevet

Da var det iallefall fastslått at jeg er den stygge venninda :o) For speilbildet er DEFINITVT bedre ut enn bilder..Jeg ser ut som jeg har hestetenner med opperom mellom, mørke ringer under øynenen, liten dobbelhake og øynene går nedover (motsatt av kineser øyne) og skarpe furer ved neseroten...PÅ bilder..

Når det kommer til kroppen ser jeg best ut i speilbilder på vinduseruter.....Da kommer antydnigner til muskler frm, huden ser glatt og fin ut. OG jeg er stolt over å ha en slik kropp som 30+++ åring :o)På bilder, har trøstet meg at blitzen har skyld..., ser man at cellulitter gror frem fra ankler opp til halsen. At jeg har "flaggermusoverarmer" og innside av lår som om jeg har på ridebukse som er vid både på ytterside og innerside lår.....

AHhhhh..Om bilser = virkeligheten skal jeg prise meg ENDA mer lykkelig for at mannen er valgt meg og ungene blitt så skjønne :o)

Nei, jeg skal holde meg til teori at jeg bare er UTROLIG lite fotogen :o)OG leve lykkelig i den tro at jeg ser like bra ut i sult dagslys som i mørket :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...