Gå til innhold

nå blir jeg litt bekymret her..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten gutt på 16 mnd, de siste dagene har han begynt å gråte utrolig lett. Og nå er det ikke den vanlige gråtingen, men skikkelig intens hylgråting!!

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. han er feberfri, og virker i god form på dagtid...

åh, kjenner jeg blir bekymret når gråten forandrer seg så drastisk!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dytter litt på denne jeg, med å legge til at jeg lurer på om dere har vært borti lignende?

Han har jo vært hjemme i over en uke pga påskeferie, og merker han er limt fast til meg, så funderer litt på seperasjonsangst?

Eller mørkredd? Når kan de "bli" mørkredde"? og hvordan merker man dette?

Skrevet

Det kan nok være påsken ja :) Datteren min på 20 mnd har blitt en kjempemammadalt i løpet av våre seks dagers ferie.

Skrevet

Jeg tenker at han kanskje driver en slags utprøving av gråten, at han på en måte har oppdaget at han kan styre den litt selv, og at han får masse oppmerksomhet når han gråter intenst.

Min datter gråt og hikstet og holdt pusten til hun ble blå og nesten svimte av! Den perioden varte heldigvis ikke så veldig lenge. Prøv å ikke gi han altfor stor oppmerksomhet når han skriker sånn, - vet det ikke er lett :)

Skrevet

Ja, har tenkt på det selv, men det skjer bare på natten, når han plutselig våkner? Kan han tenke slik midt på natten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...