Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 I dag har jeg spist 4 epler, ett knekkebrød med snøfrisk, 1 brødskive, 1 pizzastykke, 2 yoghurt melon/skogsbær med ekstra frø. Gravid. Blir dette for mye/lite. Trenger å variere litt og få flere grønnsaker inn, men kvalm og da er det ikke alt jeg får lyst på. Hva spiser dere?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Nå vet jeg ikke hvordan form du er i (mye kvalm el), men det hørtes ut som litt lite mat.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Veldig ca beregnet er dette 900 kcal og lite uansett om du bare ligger på sofan hele dagen. Du bør ligge på min. 2000 kcal når du er gravid (sunt og variert), -selvfølgelig avhengig av fysisk akitivitet, kroppen din, vekt etc, men 900 kcal er drøyt lite. Greier du ingen middag ? Skal ikke så mye til for å få i seg 500 kcal i en middag. ++ et par skiver med pålegg til kvelds i tillegg til det du har spist...håper du greier litt mer :-))
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Jeg er og gravid og har spist: 3 brødskiver, en halv kilo gulrøtter, 100g sjokolade, 3 grillpølser og noe annet småtteri...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå