McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Må jeg koke flaska eller holder det med at den er tatt i oppvaskmaskina? Gutten min er 2 mnd og vi må prøve å gi litt flaske i tillegg til pupp på kvelden. Syns ikke flaska blir rein av å koke..
Gulosten™ Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Kokingen er jo ikke for å vaske dem, det er for å sterilisere og fjerne bakterier. Du må vaske dem med såpe i tillegg. Jeg kokte flaskene første gangen, og etterpå syns jeg det holdt med oppvaskmaskin da det blir så hett inni der.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Når snuppa var så lita kjørte jeg i oppvaskmaskinen først, å koka etterpå. Tips: Få tak i en mikrosterilisator hvis du skal koke mange flasker etterhvert:-) Da slipper du å glemme flaskene på komfyren å få røykskader;-)
NostraStoria Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Mikrosterilasator er genialt og billig. Herlig å slippe å fiske opp flasker fra glovarmt vann! Og ja, du må vaske dem først i zalo.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 Men etter at de er kokt noen ganger, holder det da med oppvaskmaskina? Satser ikke på at vi trenger mye flasker, bare på kvelden foreløpig. Nå er den kjørt i oppvaskmaskina, men vet ikke om jeg burde koke den i tillegg
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Oppvaskmaskin -> koking -> frem til 4-6mnd.
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 Okey... Da får jeg hive den i kjelen nå, glemmer det alltid, kommer på det rett før jeg trenger den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå