Gå til innhold

Oslo 30+ nytt treff, tirs 27.04 el tors 29.04


frk Nilsen

Anbefalte innlegg

Hei alle julimammaer :o)

Håper dere alle har hatt en flott påske!

 

Tenkte å tromme sammen et nytt treff nå i april.

Satser på at de har ledig bord på Nighthawks 27 el 29 april.

 

For meg passer det aller best torsdag 29, men er med på tirsdag om det er den datoen som passer best for dere andre.

 

For at vi skal ha god sjanse på å få bord, så setter vi frist til søndag 18.04

Så bestiller jeg bord mandag 19.04

 

Klem Anna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke hatt anledning til å bli med på treff tidligere, men vil gjerne bli med denne gangen:o) For meg passer det best torsdag den 29.

 

Vibeke:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at jeg ikke blir syk denne gangen. Passer begge dager så lenge det er etter klokka 16.00.

 

Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg passer torsdagen best,men jeg skal ikke være vanskelig hvis tirsdagen passer best for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg her ikke vært med på treff tidligere, men har veldig lyst til å komme dersom det blir tirsdag den 27. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Nighthawks med jobben igår og må si at jeg ble ganske så skuffet. Konseptet er veldig kult, men det overskygger dessverre maten. Spiste burger med pommes frites og det var beklageligvis ikke verdt sine 200 kr. Dessertene varierer fra dag til dag, og igår hadde de de et par kakestykker fra kjøleskapet, så jeg droppet det. Konseptet med innredningen og kelnernes uniformer var ellers kult. Vil ikke trekke stemningen ned, (jeg var jo selv en av de som gledet seg veldig til å dra dit) men tenkte bare det er greit å være forberedt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, det var jo kjipt!

Har lyst å teste ut stedet, men skjønner om det ikke frister etter en skuffende opplevelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med om det blir tirsdag 27.4!

Hva med å prøve Oro bar og grill? Den har fått Bib Gourmand a Guide Michelin men skal ikke være dyr:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er med på Oro jeg :-D

Liker å prøve ut spisesteder jeg ikke har vært før.

 

Kan jo heller gi Nighthawks en sjanse etter "barnesykdommene" er over ;-)

 

Skal telle over hvor mange vi blir og hvilken dag det blir. Så lager jeg en ny tråd på det :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...