Gå til innhold

Lillemann er så morsom om dagen!!


juli3

Anbefalte innlegg

Han klapper søte hver gang vi synger den, han tar seg på hodet på de rette plassene på Lille Petter Edderkopp og når Hjulene på bussen kjører rundt og rundt har han noen veldig morsomme "rundt og rundt" bevegelser! Vi har sunget mye da, men veldig gøy at han lærer!

 

Ellers så ler han mye og utforsker ALT!! Ledninger, blader, skuffer, skap, vaskemaskinen.....bra at pappa er i perm nå så han må løpe etter han;)

 

Noen andre med gode og morsomme historier fra hverdagen?

 

Dagens gladmelding fra meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herreverden, en skikkelig musikalsk familie. Jeg merker nå at jeg har dårlig samvittighet for jeg synger fint lite for lillebror. Gjorde det mye mer til førstemann...

 

Her også skjer det mye om dagen. Han liker Donald-pocket. Kan legge seg på gulvet, slenge beina opp mot ryggen på sofaen og dra fram pocketen. Så ligger han der og humrer mens han dasker den litt mot lårene. Skjønningen!

Ellers er det stas å reise seg opp ved altmulig. Han var søt da han stakk hodet inni vaskemaskinen da. Mindre søtt var det da han fikk opp lokket på sluket på vaskerommet og stakk henda nedi...

Han kiler seg fast mellom stolbeina ved spisebordet, snurrer på alt som kan snurres på, kryper etter oss og vil ha oss til å holde i hendene så han kan reise seg. Han kryper inn i dusjen når vi har dusjet og blir søkkblaut, tror at dokosten kan koses med og synes støvdotter er interessante lekekamerater. Nei, her er det full fart hele dagen. Og herlighet for herlig tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!! Jeg ser han for meg med Donald-pocketen!! Her er det også hodet inni vaskemaskinen! Og støvsuger trenger vi ikke, alt samler seg på bodyen og strømpebuksa!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en nydelig og morsom tid ja!

 

Satt slik med et bil blad i vippestolen i dag, slo på lårene. Vi synger også litt men ikke tegn til å være med på den måten, men vil holde meg i hånda når vi gjør bevegelser. Men ro ro min båt, da gjynger han.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal ha alt annet enn lekene sine ihvertfall...hehe..Søår på pc`en så knappene faktisk detter av...hehe..

 

ELlers så er det veldig morro å reise seg opp i meg når jeg sitter på do... :-) Ikke særlig festlig hvis jeg bommelommer og er alene hjemme..hahaha..så står hun der med nesa omtrent på kanten av doskåla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det veldig stas å reise seg om dagen. Skal opp og stå hele tiden og er såååå stolt av seg selv. Veldig morsomt når han har lagt seg om kvelden også da han har skjønt at det faktisk går ann å stå i senga også.... Legginga tar litt lengre tid nå:)

Vinker hadet gjør han også, selv om han ikke helt skjønner når det er hadet. Kan ligge på golvet for brått å snu seg mot meg, vinke og si "dede" (som sannsyneligvis skal bety hadet)

Spilling på slurva er også en stor slager om dagen (noe som bestefaren hans skal ha æren for å ha lært han). Men blir veldig mye søl når han skal spille på slurva med munnen full av grøt.

 

Er utrolig gøy å se alle nye tingene som bølla lærer seg om dagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...