Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 under mine utbetalinger på nav.no sin side, så står allerede OS oppført der som om den straks skal utbetales om dere skjønner. dårlig forklart,men... Poenget er at jeg alltid får pengene 1 dag eller 2 maks, etter at det står der, men os pleier jo ikke å bli oppført så tidlig. Om jeg logger meg inn der, så pleier os kanskje å bli oppført den 17. om den kommer den 20. aldri så tidlig som nå..
Jordbærpiken Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 skjønnte ikke det der helt. men når står det hos deg at det kommer?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 det står ikke noen dato. bruker du "mine utbetalinger" på nav sin side? Om du ikke har vært der inne, så er det umulig å forklare det. der kan man se hvilkene utbetalinger som er "rett rundt hjørnet", eller rette sagt utbetalinger som sendes snart. der står altså min OS registrert som "snart utbetalt" og den pleier ikke å stå der før om 1 uke, minst.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Står sånn hos meg og som du forklarer, men tror den kommer den 20 denne mnd.. ikke tidligere...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 ok, men har os stått oppført så tidlig hos deg før, selv om du har fått det den 20. ?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 det står utbetalingsdato på forrige utbetalingsslipp
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 hadde jeg hatt den, så hadde jeg ikke spurt her HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå