floweria Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 hva fjerner dere av hår mens dere er gravide? og hva bruker dere? hva er trygt?
T#3 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Høvel. Har vurdert å vokse, men den "spareperioden" først er så uggen!...
Gjøkeredet③ Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Det private området vokses hos hudpleier hver andre måned. Lenge siden jeg touchet det området med høvel. Det blir bare mindre og mindre hår for hver gang... Super digg! Ellers er det høvel på legger og under armene osv
Ladybug~N&E Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 epilerer bena og bikinilinja. høvel resten. kvinner meg opp til å epilere under armene men er litt feig enda....
floweria Skrevet 8. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. april 2010 uff...jeg aner ikke om jeg orker noe annet enn akkurat bikinilinja fremover..får bare bli buskete!! leggene tar jeg jo sef og under armene men er skummelt der nede når man snart ikke ser hva man driver med!! Og til hudpleier tør jeg ikke..skulle gått før jeg ble gravid første gang tror jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå