Gå til innhold

Dere som har store lår/breie hofter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke klær bruker du? Hater den teite kroppen min.. henger jo ikke på greip. Finner aldri en bukse jeg føler meg slank, i så jeg lever i tights og lange topper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har type timeglassfigur + endel kilo for mye, men jeg finner veldig fine bukser på B-young. Ellers går det stort sett i kjedelige gensere fra hennes & mauritz:)

Skrevet

Huff ja, å kjøpe bukser er jo helt håpløst. Men jeg har funnet en super butikk som heter Zizzi her i Bergen. De har dongeribukser med super passform til oss som er litt brede over baken. Det var vidunderlig å oppdage at jeg også kunne ha fin rumpe i dongeribukse, den følelsen har jeg aldri fått på prøverommet til H&M...

Skrevet

Men er ikke zizzi for "stor"-mote? Fra størrelse 42? Det blir ofte for stort for meg.. Andre butikker du har kjøpt fine bukser?

Skrevet

Herlighet, da har du vel ikke mye å klage over! Hva er Bmed å se ut som en kvinne og slippe å ha guttefasong, hvor gamle er dere egentlig?

Prøv åhandle heller få og ordentlige klær i en litt mer eksklusiv butikk, istendefor å bruke disse billiggkjede som har helt håpløse og formløse fasonger!

Skrevet

Jo, Zizzi har primært klær i store størrelser, og jeg bruker nok størrelse 42 nedentil, selv om jeg er M og "normal" oventil. Jeg har kjøpt mye bukser rundt omkring ellers, men nei, ikke fine! ;)

Skrevet

Men i all verden.. Da kan du kanskje informere oss uvitende kvinner om hvor man får kjøpt disse ekslusive buksene? Shopping er ikke akkurat mitt fagfelt og jeg skulle gjerne likt å finne gode og fine bukser som går over hoftene uten å være slaskete i livet;)

Skrevet

Hvem er OSS uvitende kvinner? Jjeg svarte HI, og jeg tror ikke hun er uvitende, men bare vil handle samme klær som de som er magre.

Skrevet

Du svarte meg;) Hvis du skal svare HI på du trykke på "svar på innlegget" under hennes innlegg, ikke mitt;) Derfor trodde jeg du kommenterte på mitt innlegg..

Skrevet

De som har guttefasong slipper nå i det minste å føle seg tjukke i alt..

HI

Skrevet

Jeg har brede hofter og stor rumpe i forhold til resten av kroppen min. Jeg finner innimellom bukser fra BikBok, deres eget merke, og Lee bukser sitter fint på meg.

Søstern min som bare har et hull nederst i ryggen, stakkars, hun sliter mer med å finne bukser enn meg...

Skrevet

HI spør jo ikke hvor de som er store generelt kjøper klær da. Men de som er brei over hoftene og har rumpe.

Skrevet

Jeg har timeglassfigur og brede hofter, men har gått endel ned i kilo. Hoftene er der fortsatt, men jeg finner lettere bukser nå. De jeg bruker mest nå for tiden er faktisk fra H&M og Gina T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...