Kengurine Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Noen som vet om det kommer mer kampanje på de store bonus-bleiepakkene som kiwi hadde til salgs i januar? Hørte rykter om at det skulle komme flere slike kampanjer i løpet av året, men jeg vet ikke......
BlåBlå Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Var ikke det for å feire at bleieavtalen er x antall år ? Hadde ikke gjort noe med flere runder nei, og gjerne mer enn de hadde sist. Da var de jo utsolgt med en gang.
Mariellem Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Det er ikke avtalt noen flere runder foreløpig nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå