Gå til innhold

Hvilken bilstol???(9-18 kg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så usikker, tenker mest på be-safe izi combi. jeg har ikke isofix heller, og vil gjerne ha en som kan stå begge veier:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er strålende fornøyde med izi combi setet vårt. Hadde izi kid til eldste, og var så fornøyde at vi kjøpte det igjen.

Skrevet

Den be-safe izi kombi er visst ikke så bra forovervendt, fordi den er så tung. Og vanskelig å få festet på skikkelig vis uten isofix...

Jeg er ute i samme ærend selv, og det er den tilbakemeldingen jeg har fått på den stolen ihvertfall :)

Skrevet

Vi har Akta Graco Cosmic og er veldig fornøgd med det. No er det barn nr to som brukar det, ho er snart 2 1/2 år, ca 92 cm og knapt 12 kg og har goood plass bakovervendt.

Setet kan brukast begge vegar, og frå 15 kg og oppover kan det og brukast som beltestol.

Skrevet

Vi har besafe izi combi og er strålende fornøyd =) Lillebror er nesten 3 og kommer til å sitte i den en god stund til =)

Aldri hørt om den delen med for tungt forovervendt ++, vi har festet det slik at det står bom fast! Ikke mulig å rikke det i det hele tatt!!! =)

(ja, han sitter forovervendt)

Har brukt dette setet til begge ungene og det er supert på lange bvilturer siden vi da kan sette den i en hvisestilling =) Mer behagelig for han å sove litt =)))

Skrevet

vesla har besafe izi combi, hun er 2år og 7mnd og har fortsatt god plass bakovervendt, hun kommer til å sitte i det bakovervendt til lillebroren skal overta sete som er en stund til siden jeg ikke har termin før i august.. så hun kommer vel til å sitte i det til hun nesten er 4år, så sant hun ikke plutselig skyter i været å vokser fra det da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...