BlåBlå Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21724000 Falt pladask for denne jeg .-) Kunne gjerne vært en annen farge, men likte den blå også. Synd man er ferdig med reproduksjon.
Gjest Mylian med twins Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Er det bare meg som ikke syns gamle vogner er noe fine? Eller vogner generelt? At det kun er et fremkomstmiddel..?
Jordbærpiken Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Hadde jeg hatt penger og stoooort hus skulle jeg hatt den som pynt i gangen eller stua! )
BlåBlå Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 Sikkert ikke bare du, men du er nok i mindretall her inne når du kun ser på vogn som et fremkomstmiddel, hehe.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 syntes ikke gammle vogner er noe fine, men syntes det finnes mange nye fine vogner
*sutrikus-trassaldrius* Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Syns voga ser pen ut som rekvisitt...ser helt dust ut i bruk
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Kjempe fin å se til....men ikke i nærheten av kjøreferdighetene som på de nye vognene da...hadde nok ikke kjøpt den jeg...med mindre som over her...at jeg hadde et giganthus som den kunne stått til pynt i eller noe :-)
Vilja<3 Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Kjempefin, jeg kunne gjerne trillet rundt med den:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå